پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۴۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: پروژه کنارگذر جنوبی قوچان جزو طرح‌های مصوب وزارت راه و شهرسازی بوده و دارای اعتبارات مشخص است.

شعار سال:معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: پروژه کنارگذر جنوبی قوچان جزو طرح‌های مصوب وزارت راه و شهرسازی بوده و دارای اعتبارات مشخص است.

مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی «فارس من» سوژه‌ای را تحت عنوان «کنارگذر جنوبی قوچان در هاله‌ای از ابهام» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشته‌اند.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه کنارگذر جنوبی قوچان گفت: متولی این پروژه شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل‌ونقل کشور بوده و از طرح‌های مصوب ۱۰ سال گذشته وزارت راه و شهرسازی است.

محمد پارسا یادآور شد: به طور کلی برخی معتقد هستند اجرای کنارگذر رونق اقتصادی را از داخل شهرها می‌برد که به عینه می‌توان این مسئله را در برخی شهرهای در مسیر مشهد تا تهران مشاهده کرد، البته شهرها تا زمانی که گره ترافیکی ایجاد نشود سراغ کنارگذر نمی‌روند.

وی بیان کرد: پروژه کنارگذر جنوبی قوچان حدود ۱۸ کیلومتر بوده که تاکنون ۲ کیلومتر از آن تسهیل حریم شده است و اعتبار آن از محل طرح اعتبارات جنگل هست که اقدامات مربوط به این پروژه به مرور انجام خواهد شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:15آذر1398،کد خبر:13980914000321،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
باعث ایجاد رونق اقتصادی میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین