پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۲۹۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
در همه دولت‌ها استانداران توجه بیشتری به مراکز استان‌ها دارند، درصورتیکه باید اعتبارات به صورت عادلانه توزیع شود. رویه توزیع اعتبارات در شهرستان‌های لرستان ناعادلانه است؛ در صورتی ‎که مدیران اعتبارات را به صورت عادلانه در بین شهرستان‌ها توزیع کنند، پیشرفت‌ها متوازن خواهد بود.

شعار سال: نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: رویه توزیع اعتبارات در شهرستان‌های لرستان ناعادلانه است.

عباس گودرزی در اینباره اظهار داشت: متاسفانه در همه دولت‌ها استانداران توجه بیشتری به مراکز استان‌ها دارند، درصورتیکه باید اعتبارات به صورت عادلانه توزیع شود.

وی با بیان اینکه رویه توزیع اعتبارات در شهرستان‌های لرستان ناعادلانه است، گفت: در صورتی که مدیران اعتبارات را به صورت عادلانه در بین شهرستان‌ها توزیع کنند، از رشد کاریکاتوری خارج می‌شویم و پیشرفت‌ها متوازن خواهد بود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس افزود: البته اصلاح این رویه نادرست زمان‌بر است که امیدواریم این امر مورد توجه مجمع نمایندگان استان لرستان قرار گیرد.

گودرزی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به طرح اشتغال پایدار روستایی،تصریح کرد: اگر چه ۱.۵ میلیون دلار برای این منظور در مجلس به تصویب رسید، اما آنطور که انتظار می‌رفت به تقویت اشتغال‌زایی در مناطق روستایی کمکی نشده است.

وی اضافه کرد: یکی از ایراداتی که در کشور و در زمینه اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی وجود دارد، این است که به جای ارائه تسهیلات و ایجاد فرصت‌های شغلی، جوانان بیکار به بیکاران بدهکار تبدیل می‌شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ 22 مرداد 98، کد مطلب: 40931: www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین