پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۷۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
استاندار یزد در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان گفت: مبنای ارزیابی استان با مبنای ذهنی مردم، رسانه‌ها و افکار عمومی یکسان باشد و شکافی در نوع دیدگاه‌ها نسبت به عملکرد دستگاه‌ها وجود نداشته باشد.

شعار سال: "محمدعلی طالبی" در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان یزد، با اشاره به جدیت و دقت در ارزیابی دستگاه‌های اداری استان، گفت: فلسفه ارزیابی دستگاه‌های اجرایی باید در جهت بهبود عملکرد اداری ‌آن دستگاه ها باشد.

"طالبی" همچنین نسبت به لزوم تسری انگیزه در همه ارکان دستگاهها تاکید کرد و ادامه داد: همه کارمندان در سطوح مختلف باید احساس کنند در ارزیابی شریک هستند و برای کسب جایگاه بهتر در بین دستگاه های اجرایی استان تلاش کنند.

استاندار یزد افزود: باید با ایجاد تشویق‌ها و ساز وکارهای مناسب به نحوی عمل شود تا همه کارکنان دستگاه برای موفقیت دستگاه و بهبود عملکرد تلاش کنند.

"طالبی" در ادامه سخنان خود خواستار رسیدن به همنوایی و اشتراک ذهنی مناسب میان تیم ارزیابی در سطح مدیریت ارشد استان و نگاه رسانه‌ها و مردم شد و گفت: وقتی نتایج ارزیابی دستگاه‌های اجرایی اعلام می‌شود باید مبنای ارزیابی استان با مبنای ذهنی مردم، رسانه‌ها و افکار عمومی یکسان باشد و شکافی در نوع دیدگاه‌ها نسبت به عملکرد دستگاه‌ها وجود نداشته باشد.

وی همچنین عنوان کرد: بعضاً اطلاع رسانی دقیق و مناسبی به افکار عمومی در رابطه با نوع عملکرد دستگاه ها صورت نمی گیرد که باید تلاش کرد تا این مشکل برطرف شود.

استاندار یزد در پایان سخنان خود با تاکید بر رفع اشکالات، گفت: باید یک همنوایی مناسب در مورد مبانی ارزیابی داشته باشیم و امیدوار هستیم که این ارزیابی ها به دستگاه های اداری واجرایی استان انگیزه بدهد تا سال به سال روند فعالیت‌ها و عملکردشان ارتقا پیدا کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 30 مرداد 98، کد مطلب: 887428: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
1
بعضاً اطلاع رسانی دقیق و مناسبی به افکار عمومی در رابطه با نوع عملکرد دستگاه ها صورت نمی گیرد که باید تلاش کرد تا این مشکل برطرف شود
ناشناس
France
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
1
خیلی قشنگ حرف می زنی. و فقط هم حرف می زنی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین