پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۷۹۴
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
چندی است برخی افراد به نشانه اعتراض جهت نبود پارکینگ، ماشین های خود را در وسط خیابان رها می کنند و می روند و این فعالیت را نوعی اعتراض به کمبود جای پارک قلمداد می کنند. روشی که عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران نسبت به آن واکنش نشان داد.

شعارسال: چندی است برخی افراد به نشانه اعتراض جهت نبود پارکینگ، ماشین های خود را در وسط خیابان رها می کنند و می روند و این فعالیت را نوعی اعتراض به کمبود جای پارک قلمداد می کنند. روشی که عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران نسبت به آن واکنش نشان داد.

زهرا نژاد بهرام؛ عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در رابطه به این سبک اعتراضات مردمی به خبرنگار اجتماعی برنا گفت : مردم می توانند ماشین هایشان به خیابان نیاورند ؛ من جز کسانی هستم که مخالف حضور زیاد ماشین ها در سطح شهر هستم.

وی افزود: شهر نباید به پارکینگ اختصاص پیدا کند. تلاش می کنیم ساماندهی کنیم ولی شهر پارکینگ نیست و مردم می توانند کمتر از خودرو استفاده کنند.

نژاد بهرام گفت با بیان اینکه افراد زودتر از خانه خارج شوند تا جای پارک پیدا کنند ادامه داد : چون افراد توانایی پیدا کردن جا پارک را ندارند نباید خودروهایشان را وسط شهر رها کنند و بروند . این اتفاق یک اختلال مدنی است و با قانون مغایرت دارد و تعرض به حقوق دیگران است. آیا شهروندِ مسئول به حقوق دیگری تعرض می کند؟ معمولا اینگونه نیست. این افراد مطمئنا جز شهروندان مسئول نیستند .حق نداریم حق دیگران را تضییع کنیم و خیابان را به نشانه اعتراض بند بیاورم.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:1 شهریور 98،کدخبر: 886531،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین