پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۹۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۳
آئین افتتاح ۶۹پروژه عمرانی با اعتبار ۲۶۱میلیارد و ۳۹۰میلیون ریال با حضور مهندس رجب زاده معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد.

شعارسال: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت شهرستان اسفراین شاهد رونمایی از ۶۵پروژه در بخش دولتی و ۴پروژه در بخش خصوصی بود.

مهندس رجب زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در این آئین به شرایط خاص اقتصادی کشوراشاره کرد و گفت:عزم و اراده مسئولان استان جهت پهن شدن فرش قرمز برای سرمایه گذاران، تسهیل در امور اداری و ایجاد مجوزهای بدون نام خواهد بود؛رجب زاده ضمن اشاره به این مطلب خاطر نشان کرد:سرمایه گذاراران در اولویت اول به مراکز و به جایی میروند که حداقل فرآیند اداری در آنجا مهیا باشد.

معاون عمرانی استاندار در ادامه خاطر نشان کرد:تسهیلات ویژه به سرمایه گذارانی تعلق خواهد گرفت که در مناطق محروم و حاشیه نشین ایجاد اشتغال نماید و میل سرمایه گذاری در مرکز را کمتر داشته باشند؛سرمایه گذاران بومی باید در استان بمانند.

مهندس رجب زاده خدمت صادقانه کارمندان نظام جمهوری اسلامی ایران را در سایه انسجام و وحدت همگی دانست و بیان کرد:سفر موفقیت آمیز رئیس جمهور روحانی به استان خراسان شمالی را نمونه این انسجام دانست؛تصویب بیش از ۸۰ مصوبه را نتیجه دیدار مسئولین استانی با مقامات ارشد کشوری و ملی اعلام کرد که باعث جذب اعتبار قابل توجه ۱۰هزار میلیارد تومانی به استان گردید.

رجب زاده ضمن اشاره به چندین طرح در اسفراین از جمله :تکمیل کتابخانه مرکزی ،پایان ساخت بلوک زایمانی،اتمام پروژه آموزشگاه بهورزی خبر از جذب اعتبار ۳۵میلیارد تومانی علاج بخشی سد بیدواز که یکی از مهمترین مصوبات سفر هیئت دولت به استان بود،داد و گفت:سال جاری به دلیل مشکلات فنی ۱۰میلیون متر مکعب آب سد رهاسازی شد، که تا پایان سال ۹۹ این پروژه به پایان میرسد.

اتصال راه آهن خراسان شمالی به راه اهن سراسری زمینه ساز توسعه صنعت حمل و نقل استان خواهد شد که رجب زاده با بیان این موضوع اتصال به راه آهن سراسری را اساسا یک حمل و نقل آسان بالاخص برای قطب فولاد خراسان شمالی،اسفراین دانست .

مهندس رجب زاده به شناسایی ۱۱هزار متقاضی استفاده از تسهیلات حوزه جهاد کشاورزی در رابطه با سیل اشاره کرد.

وی در پایان گفت:سهم خراسان شمالی از ۴۰۰هزار واحد طرح ملی مسکن،که یکی از رسالت های مهم دولت و تدبیر است را بیش از۵۰۰۰هزار واحد اعلام کرد.

*تقویت چرخه اقتصادی

طاهر رستمی فرماندار شهرستان اسفراین در این آئین گفت:با محدویت و علی رغم کاهش اعتبارات ملی و استانی توانسته ایم کار را به پیش ببریم ودر سال رونق تولید ،تقویت چرخه اقتصادی شهرستان را شتاب دهیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:7شهریور1398 ، کدخبر: 891167: www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
سفر موفقیت آمیز رئیس جمهور روحانی به استان خراسان شمالی را نمونه این انسجام دانست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین