پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۰۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در واکنش به اظهارات برخی مسئولان استانداری ها مبنی بر ضرورت انجام مطالعات مترو در همه مناطق، بر لزوم برخورداری شهرها از شرایط قانونی برای ایجاد قطار شهری تاکید کرد.

شعار سال:

علی نوذرپور روز جمعه افزود:طبق ماده (2) قانون حمایت از سامانه های حمل و نقل ریلی شهری و حومه، در شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت، مطالعات امکان سنجی سامانه حمل و نقل ریلی شهری و حومه بر مبنای مطالعات طرح جامع حمل و نقل و ترافیک مصوب، الزامی است.
وی خاطر نشان کرد: از آن جایی که جمعیت برخی مراکز استان ها کمتر از یک میلیون نفر است ، بنابر این طرح مسئله مترو برای این شهر ها مغایر با قانون یاد شده است.
نوذرپور همچنین با بیان اینکه طبق ماده (2) قانون حمایت از سامانه های حمل و نقل ریلی شهری و حومه، مرجع تصویب مطالعات یادشده، شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور است، گفت: بنابراین قبل از مطالعات امکان سنجی سامانه حمل و نقل ریلی، می بایست مطالعات طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهرها که در آن سامانه ریلی توصیه شده است، به تایید این شورا برسد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار1 مرداد 95 ، کد مطلب:82158939: www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین