پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۳۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 20
کد خبر: ۲۳۰۲۸۶
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت آلودگی هوا اعلام کرد: منطقه 6 با میزان آلودگی صوتی بالاتر از حد استاندارد به عنوان آلوده ترین منطقه به لحاظ آلودگی صوتی در شهر تهران شناسایی شده است.

شعارسال: مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت آلودگی هوا اعلام کرد: منطقه 6 با میزان آلودگی صوتی بالاتر از حد استاندارد به عنوان آلوده ترین منطقه به لحاظ آلودگی صوتی در شهر تهران شناسایی شده است.

 دکتر " یوسف رشیدی " در این کنفرانس با اشاره به 10 منطقه اول شهر تهران که دارای بالاترین میزان آلودگی صوتی است ، افزود : این مناطق به ترتیب شامل 6، 10، 11 ، 12 ، 7، 13 ، 3 ، 19 ، 18 و2 است .

وی با اشاره به شناسایی نقاط ساکت تر در شهر تهران ، گفت : مناطق 20 22 و 5 تهران به عنوان مناطق ساکت تر اعلام شده اند .

مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوا در هفتمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران با اشاره به بررسی مناطق 6 ، 7 ، 9 ،11 و 12 و شناسایی نقاط خارج از حد استاندارد در این مناطق گفت : در این مناطق 542 مرکز آموزشی و درمانی در معرض آلودگی صوتی بالاتر از حد استاندارد قرار دارند که شامل 417 مرکز آموزشی و 125 مرکز درمانی است .

رشیدی افزود : به عنوان مثال در منطقه 6 شهر تهران بیمارستان هایی مثل بیمارستان مصطفی خمینی ، بیمارستان سجاد و یا بیمارستان آریا ، جز نقاط بحرانی هستند که میزان خروج از استاندارد آنها بالاتر از 30 دسی بل است .

هفتمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران به مدت دو روز ( 7 و 8 اسفند ماه ) در مرکز همایش های رازی برگزار شد و امروز به کار خود پایان داد .


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ،تاریخ انتشار: 8 اسفند 1385،کدخبر:454145 www.mehrnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین