پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۴۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
بانک‌پاسارگاد با هدف کمک به رشد و شکوفایی چرخه اقتصادی و تولیدی کشور و افزایش اشتغال‌زایی، از آذر سال ۱۳۹۶ تا مرداد سال جاری، بیش از ۴هزار فقره تسهیلات ارزان‌قیمت به مشتریان اعطا کرده‌است.
شعارسال : ارایه تسهیلات ارزان‌قیمت در بانک‌پاسارگاد در قالب بسته‌ی حمایتی، مورد استقبال مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی، تولیدکنندگان، صاحبان کسب و کارهای کوچک و فعالان اقتصادی قرار گرفته‌است. به‌طوریکه این بانک از آذر سال 1396 تا مرداد سال جاری، بیش از 18 هزار میلیارد ریال در قالب 4 هزار و 75 پرونده پرداخت کرده‌است.
 
بر اساس این خبر، در طرح اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت، مشتریان بانک‌پاسارگاد اعم از حقیقی و حقوقی، فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل می‌توانند با توجه به میزان اعتبار بانکی خود در سریع‌ترین زمان ممکن و با نرخ سود دلخواه تسهیلات دریافت کنند.
 
در این طرح، میزان تعامل و مراوده مالی مشتری با بانک بر امتیاز کسب شده مؤثر بوده و در عمل میزان بهره‌مندی ازتسهیلات ارزان‌قیمت با عملکرد مشتری ارتباط مستقیم دارد. تنوع در نرخ تسهیلات (9 تا 18درصد)، عدم نیاز به مسدودی سپرده، نحوه بازپرداخت بر اساس نیاز مشتری و عدم محدودیت در مبلغ تسهیلات اعطایی از ویژگی‌های طرح تسهیلات ارزان‌قیمت هستند.
 
گفتنی است اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت، گشایش اعتباراسنادی داخلی و صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی سه نوع از خدمات بانک‌پاسارگاد هستند که در کنار سایر خدمات و محصولات بانک، به‌منظور کمک به افزایش تولید و اشتغال‌آفرینی ارایه می‌شوند.
 
مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بسته حمایتی بانک‌پاسارگاد به شعبه‌های بانک‌ در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک به شماره 82890 تماس حاصل کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایستانیوز، تاریخ خبر 7 شهریور 98 ، کدخبر : 284433، istanews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
ضمن تشکر از ارایه چنین بسته هایی توسط بانک پاسارگاد، خواهشمندیم فکری هم برای وام های فوری و ضروری بکنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین