پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۴۵۶
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد نوجوانان آمریکایی که به مصرف فست‌فود گرایش دارند، در معرض ابتلا به افسردگی هستند.بررسی دانشمندان دانشگاه گلاسگو حدود 4 ماه پیش به خوبی نشان داد، مواد غذایی چرب می‌توانند وارد مغز شده و مسیرهای خاص سیگنالی را در هیپوتالاموس مختل کنند و متعاقبا منجر به ایجاد علائم افسردگی شوند.

شعارسال: نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد نوجوانان آمریکایی که به مصرف فست‌فود گرایش دارند، در معرض ابتلا به افسردگی هستند.

به نقل از دیلی‌میل، نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد نوجوانان آمریکایی که به مصرف فست‌فود گرایش دارند، در معرض ابتلا به افسردگی هستند.

براساس آمارهای دردسترس، میزان افسردگی در بین نوجوانان آمریکایی از 8 درصد در سال 2007 به 13 درصد در سال 2017 رسیده است.

بررسی دانشمندان دانشگاه گلاسگو حدود 4 ماه پیش به خوبی نشان داد، مواد غذایی چرب می‌توانند وارد مغز شده و مسیرهای خاص سیگنالی را در هیپوتالاموس مختل کنند و متعاقبا منجر به ایجاد علائم افسردگی شوند.

حالا این مطالعه جدید حاکی از آن است که رژیم غذایی سرشار از فستفود و میان وعده‌های ناسالم می‌تواند خطر افسردگی در نوجوانان را افزایش دهد.

محققان هشدار می‌دهند، سطح افسردگی و چاقی در طی دهه گذشته در بین نوجوانان آمریکایی بسیار زیاد شده است.

این تیم از دانشگاه آلاباما در بیرمنگام (UAB) تأکید می‌کند: رژیم غذایی بهتر به بچه‌ها برای درمان علائم افسردگی کمک می‌کند.

نتایج این پژوهش در Physiological Reports منتشر شده است.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ،تاریخ انتشار: 10شهریور1398،کدخبر:13980609000968 www.farsnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین