پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۹۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳
پردیس فناوری کیانی سمنان با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح شد. سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در این مراسم با بیان اینکه در حوزه علم و فناوری نیاز به یک اکوسیستم است ،گفت:اکوسیستمی که از بوم یک ملت خارج شود ماندگار است. پس پول و هزینه ای که دولت و خیرین روی علم و فناوری سرمایه گذاری می کند با یکدیگر متفاوت است.
شعار سال:معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با بیان اینکه پولی که خیرین به علم و فناوری ترزیق می‌کنند با پول ترزیق شده توسط دولت متفاوت است گفت: ارزش این پول بسیار بیشتر است زیرا مردم خواهان فعالیت آنها بودند.

پردیس فناوری کیانی سمنان با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح شد. سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در این مراسم با بیان اینکه در حوزه علم و فناوری نیاز به یک اکوسیستم است ،گفت:اکوسیستمی که از بوم یک ملت خارج شود ماندگار است. پس پول و هزینه ای که دولت و خیرین روی علم و فناوری سرمایه گذاری می کند با یکدیگر متفاوت است. پولی که خیرین به حوزه علم و فناوری تزریق می کنند ارزش بیشتری دارد زیرا از بوم جامعه خارج شده است و مردم خواهان آن فعالیت بودند.

رییس بنیاد ملی نخبگان، سرمایه گذاری بر  نیروی انسانی رو متوجه قرار دادوگفت:این روزها سرمایه گذاری روی نیروی انسانی  رونق گرفته است. در این نوع سرمایه گذاری زایش شرکت های دانش بنیان وجود دارد و به نوعی سرمایه گذاری روی نیروی انسانی نوآوری و آینده است. جوانانی کارافرینی که قصد تغییر محیط اطراف را دارند.

ستاری از حمایت یک میلیارد تومانی معاونت علمی و فناوری از شرکت های نوپا سمنان در این جمع خبر داد و گفت: البته این حمایت برای آغاز کار است  و در صورت نیاز  معاونت علمی حمایت بیشتری خواهد کرد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری همچنین ابراز کرد: در این مراسم بحث حمایت از توسعه ارقام مختلف  مانند مطرح شد. خوشبختانه در این حوزه در بخش های مختلف کشور فعالیت های خوبی انجام شده و اقلام جدید مقاوم به سرما نیز در داخل کشور تولید شده است که با کشت بافت و در مقیاس انبوه تولید می شوند. حتی می توان درخت سرما زده را به درختی جوان، مقاوم به سرما تبدیل کرد. ستاری در پایان تاکید کرد:معاونت علمی نیز آمادگی کامل برای ایجاد پایلوت در این حوزه را دارد تا ایده ها و فناوری ها در این حوزه پیاده سازی شوند.

در ادامه این مراسم ستاری در گفتگویی صریح و صمیمی پای صحبت های جوانان خلاق و فناور نشست و ضمن ارایه راهکار ،اقداماتی برای تسریع در  اهداف آنها انجام داد.

پردیس فناوری کیانی سمنان که زیر مجموعه  پارک علم و فناوری این استان قرار دارد درحالی با مساحت 2500متر مربعی افتتاح شد که 17 فناوردرآن حضور دارند.در پارک علم و فناوری استان سمنان  نیز 247 واحد فناور و 36 شرکت دانش بنیان حضور دارند که اغلب آنها حوزه های آی سی تی ،کشاورزی و مکانیک را دربرمی گیرد.پارک علم و فناوری استان سمنان در شهریور ماه سال 1381  با هدف، توسعه فرهنگ نوآوری و در جامعه،تجاری ‌سازی نتایج تحقیقات،افزایش قدرت رقابت و رشد شرکت‌های متّکی بردانش،کمک به جذب دانش فنی و سرمایه‌های داخلی و بین ‌المللی و حمایت از ایجاد و توسعه شرکت‌های کوچک و متوسط فناوری و حمایت از موسسه‌‏ها با هدف توسعه فناوری و کارآفرینی شکل گرفت.

شعار سال،با اندکی و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان،تاریخ انتشار:12شهریور1398،کدخبر:88244،www.bmn.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0
1
اکوسیستمی که از بوم یک ملت خارج شود ماندگار است
ناشناس
France
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
1
علت این حجم سرمایه گاری در استان سمنان چیست؟ چرا عدالت منطقه ای رعایت نمی شود؟
ناشناس
United States
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
1
0
برای ما آب نشود، برای شما نان می شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین