پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۴۳۶
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خرم آباد گفت: منابع طبیعی شهرستان و شهرداری خرم آباد هیزم مورد نیاز هیات مذهبی را تامین کرده و با هماهنگی سازمان تبلیغات در اختیار هیات های عزاداری قرار می دهند.

شعارسال: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خرم آباد گفت: منابع طبیعی شهرستان و شهرداری خرم آباد هیزم مورد نیاز هیات مذهبی را تامین کرده و با هماهنگی سازمان تبلیغات در اختیار هیات های عزاداری قرار می دهند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا محمود آشناگر اظهار داشت: هیچ شخص یا گروهی حق ورود به عرصه جنگل ها و مراتع طبیعی به بهانه تامین هیزم مراسم عزاداری محرم را ندارد و نیروی انتظامی و یگان حفاظت منابع طبیعی، به شدت با متخلفین برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: لازم است مسئولین هیات های مذهبی، تذکرات لازم را در خصوص جلوگیری از آلودگی خیابان ها و معابر سطح شهر به خصوص با ظروف یکبار مصرف را به عزاداران حسینی اعلام نمایند تا یاریگر رفتگران زحمت کش شهرداری، برای پاکسازی خیابان ها پس از ایام محرم باشند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا ،تاریخ انتشار: 14 شهریور1398،کدخبر: 83465825،/www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین