پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۱۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۲۴ واحد صنعتی از ابتدای امسال با ۹۰ فرصت شغلی به بهره‎برداری رسیده است.وی رونق گرفتن صنعت را از سیاست‌های وزارت صمت عنوان کرد و با بیان اینکه احیای واحدهای راکد، افزایش ظرفیت و احیای واحدهایی با پیشرفت فیزیکی 60 درصد از جمله این سیاست‌هاست، ادامه داد: از سال گذشته تاکنون تحرک خوبی در حوزه صنعت استان شکل گرفته است.

شعارسال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۲۴ واحد صنعتی از ابتدای امسال با ۹۰ فرصت شغلی به بهرهبرداری رسیده است.

محمدرضا صفی‌خانی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: پرونده واحدهای صنعتی که در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی شده است.

وی رونق گرفتن صنعت را از سیاست‌های وزارت صمت عنوان کرد و با بیان اینکه احیای واحدهای راکد، افزایش ظرفیت و احیای واحدهایی با پیشرفت فیزیکی 60 درصد از جمله این سیاست‌هاست، ادامه داد: از سال گذشته تاکنون تحرک خوبی در حوزه صنعت استان شکل گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان کرد: در بحث بنگاه‌های اقتصادی غیرفعال، ۳۷ واحد صنعتی راکد احیاء و ۱۰ بنگاه کشاورزی با اقدامات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید احیاء شده‌اند که برای این مهم 1184 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

صفی خانی افزود: برای این واحدها ۲۳۷0 میلیارد ریال توسط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تامین و منجر به ایجاد 1194 فرصت شعلی شده است.

وی با بیان اینکه ۲۴ واحد صنعتی از ابتدای امسال با ۹۰ فرصت شغلی به بهرهبرداری رسیده است، گفت: برای راهاندازی این واحدها 1082 میلیارد ریال تسهیلات لحاظ شده که 460 میلیارد ریال سهم آورده متقاضیان، بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان کرد: ظرفیت تولید ۴۴ واحد صنعتی نیز با ۱۴۲ میلیارد تومان آورده متقاضی، ۱۸ میلیارد تومان وام و ۱۲۵ شغل جدید افزایش یافته است.

وی با اشاره به احیاء واحدهای صنعتی نظیر یخچالسازی، پرس، زاگرس خودرو، نساجی، اکسیر، فارمد زاگرس، فولاد و فروآلیاژ، فاز ۴سیمان دورود و الکل فجر، بیان کرد: داروسازی‌های اکسیر بروجرد و فارمد زاگرس مشمول قانون ماده ۱۴۱ و اعلام ورشکستگی کرده بودند و در حال حاضر با ظرفیتی بیش از گذشته فعالیت دارند.

صفی خانی با تاکید براینکه برای سرمایه‌گذاری در لرستان فضای آرامی حاکم است، یادآور شد: خوشبختانه مشکلات تامین اجتماعی و مالیات واحدهای صنعتی کاهش یافته و اعمال بخشودگی‌های قانونی، شرایط را برای تولید ، تسهیل کرده است.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری  ایسنا ،تاریخ انتشار: 24 شهریور1398،کدخبر:87189 ،www.lorestan.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
خداروشکر این پیشرفت بسیار خوبی محسوب میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین