پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۱۷۴
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶
حمیدرضا حمیدی رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه نصب تابلوهایی که عنوان شهید از آن حذف شده بود برای چند سال پیش بوده و به تازگی رسانه‌ای شده است، گفت: همه این تابلوها شب گذشته اصلاح شد.
شعار سال:رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه نصب تابلوهایی که عنوان شهید از آن حذف شده بود برای چند سال پیش بوده و به تازگی رسانه‌ای شده است، گفت: همه این تابلوها شب گذشته اصلاح شد.

حمیدرضا حمیدی با بیان اینکه حذف عنوان شهید از سردرب کوچه‌ها امری پسندیده نیست و به هیچ‌عنوان این موضوع را نمی‌پذیریم، اظهارکرد: البته به نظر نمی‌رسد در آن برهه این اقدام نیز به‌صورت تعمدی بوده است، هرچند دستور رسیدگی به موضوع داده شده است.

وی تصریح‌کرد: تابلوهایی که عنوان شهید در چند سال گذشته از آن حذف شده در منطقه 3 واقع بود که بلافاصله جمع‌آوری شده و تابلوهای جدید نصب شد. البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که مسئول نصب تابلوها خود از خانواده معظم شهدا بوده و این نشان می‌دهد که در شهرداری همه به این موضوع واقف هستند که به پاس خون شهدا ما در آرامش زندگی می‌کنیم و قدردان زحمات آنها و فداکاری خانواده‌هایشان هستیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه نامگذاری معابر از سوی کمیته‌ای ویژه انجام شده و کسی امکان دخالت در آن را ندارد، افزود: در نامگذاری معبر حساسیت لازم اعمال می‌شود تا نام‌ها در شان فرهنگ و هویت شهرمان انتخاب شود و نماینده‌ای از بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این کمیته عضو است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:3مهر 1398،کدخبر:98070302042،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین