پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۸۴۷
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
پارسا خائف اولین اثر رسمی خود با عنوان «عشق بی پایان» را منتشر کرد.

شعار سال: پارسا خائف خواننده نوجوانی که با موفقیت در برنامه تلویزیونی عصر جدید به سرعت به شهرت و محبوبیت رسید حالا اولین اثر رسمی خود را با موضوع ملی میهنی منتشر می‌کند.

آهنگ ایران به آهنگسازی «فرید سعادتمند» بر روی شعری از «محمدمهدی سیار» و خوانندگی «پارسا خائف» به عنوان آهنگ تیتراژ برنامه تلویزیونی «میدون» ساخته شده است.

پارسا خائف در مورد اولین اثر رسمی خود می‌گوید:

«برای هر هنرمندی، خلق یک اثر در ستایش کشورش بسیار شیرین و جذاب است. به عنوان فرزند کوچک و خوشه‌چین هنر این سرزمین، خوشحالم که اولین اثرم برای کشورم ایران و با استعاره‌‌ای از وطن، به نام «عشق بی‌پایان» ساخته شد. اثری که بدون حضور موثر و هنرنمایی استاد فرید سعادتمند و دکتر محمدمهدی سیار، آنی نمی‌شد که باید.

همچنین از آقایان هاشمی گلپایگانی و مهران و مهرگان علوی به عنوان تهیه‌کننده و کارگردانان برنامه «میدون» تشکر می‌کنم که با اعتماد و سپردن تیتراژ این برنامه به بنده، باعث شدند فرصتی فراهم شود تا دیگر بار مهمان خانه‌های مردم عزیزمان باشم.

از تمامی نوازندگان بزرگی که در قالب آهنگ‌سازی استاد سعادتمند و میکس و مستر جناب «نوید صالح‌زاده» به هنرنمایی پرداختند نیز کمال تشکر و قدردانی را دارم.

امیدوارم ثمره این تلاش‌ها‌ اثری درخور توجه و مورد پسند هم‌وطنان عزیزم باشد

در پایان می‌توانید ویدیوی ایران با صدای پارسا خائف را ملاحظه فرمایید:


تعداد بازدید : 51


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس ، تاریخ انتشار 6 مهر 98، کد خبر: 13980705000175، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین