پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۲۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳
محمدعلی طالبی استاندار یزد گفت: فلسفه وجودی قصه برای بیدار شدن است و به عنوان یک ابزار هنری بسیار لطیف و زیبایی می‌تواند انسان‌ها را بیدار و به حرکت وادار کند.
شعار سال:استاندار یزد گفت: فلسفه وجودی قصه برای بیدار شدن است و به عنوان یک ابزار هنری بسیار لطیف و زیبایی می‌تواند انسان‌ها را بیدار و به حرکت وادار کند.

محمدعلی طالبی روز سه‌شنبه در آیین اختتامیه مرحله استانی بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: هر چند در گذشته قصه‌ها را عمدتا برای خوابیدن می‌گفتند و اکنون نیز این گونه مطرح می‌شود ولی اصل قصه برای بیداری و حرکت بیشتر است.

وی ادامه داد: اگر ما به فرهنگ اصیل خود برگردیم این قصه‌ها برای جامعه بسیار اثرگذار بود و روحیات و اخلاق انسانی را منتقل می‌کرد.

استاندار یزد اظهار داشت: اگر به فلسفه وجودی قصه‌ها بازگشت کنیم، قطعا آینده روشن‌تری را همراه با انسان‌هایی توسعه مدارتر خواهیم داشت و این فاصله باید کاهش پیدا کند بویژه قصه برای نسل جوان بیشتر بازگو شود و فقط از قصه به عنوان یک سرگرمی نام برده نشود.

طالبی ابراز داشت: استان یزد ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که یکی از آنها نسل پرسشگر و خلاق است و لذا می‌توان با جهت دادن به این ظرفیت باعث جهش بیشتر استان شد.

در پایان این نشست و با رای هیئت داوران طاهره حاجی حسینی، حمیده حائری، مهدیه کشوری مقدم، زهرا حبوباتی و زهرا دهستانی بافقی به ترتیب به عنوان پنج برنده این جشنواره معرفی و برای مرحله منطقه‌ای انتخاب شدند، همچنین در این مراسم از برترین‌ها و شایسته تقدیرها با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد.

مرحله استانی بیست و دومین جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد از 16 الی  23 مهرماه و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:23مهر1398،کد خبر: 83518542،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
استان یزد ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که یکی از آنها نسل پرسشگر و خلاق است و لذا می‌توان با جهت دادن به این ظرفیت باعث جهش بیشتر استان شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین