پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۸۰۷
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵
اسداللهی از اجرای نامناسب آسفالت در جاده هشترود – مراغه خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات آسفالت ریزی با رعایت استاندارد‌های لازم ادامه دارد و چنانچه شاهد تخلفی در این زمینه باشیم بدون هیچ اغماضی با متخلفین برخورد خواهد شد.
شعار سال: اسداللهی از اجرای نامناسب آسفالت در جاده هشترود – مراغه خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات آسفالت ریزی با رعایت استاندارد‌های لازم ادامه دارد و چنانچه شاهد تخلفی در این زمینه باشیم بدون هیچ اغماضی با متخلفین برخورد خواهد شد.
                                       
 جاده مراغه-هشترود سالیان متمادی به دلیل کم توجهی مسئولان در تعمیر و نگهداری جاده، جان مردم را به خطر انداخته بود و هر ماه چندین فقره تصادف فوتی و جراحتی از این محور گزارش می‌شد.
 
با پیگیری و تأکیدات دادستان مراغه و هشترود مبنی بر آسفالت ریزی و بهبود جاده ترانزیتی هشترود- مراغه، کار تعمیر و آسفالت ریزی مسیر مراغه به هشترود اواخر خرداد ماه امسال آغاز شد.
 
در هفته جاری نیز به دلیل اجرای نامناسب آسفالت ریزی در این مسیر و عدم رعایت استاندارد‌های لازم دستور توقف این عملیات از سوی دادستان هشترود صادر شد.
 
شاهرخ اسداللهی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هشترود از اجرای نامناسب آسفالت در جاده هشترود – مراغه خبر داد و گفت: در بازدیدی که از محل آسفالت ریزی انجام گرفت متوجه تخلفاتی از جمله عدم رعایت استاندارد‌های لازم شدیم که در این رابطه به مسئولین مربوطه تذکر داده شد.
 
وی ادامه داد: متاسفانه آسفالتی که در جاده هشترود-مراغه استفاده می‌شد فاقد قیر به اندازه استاندارد‌های لازم بوده و مواد استفاده شده در آن نیز کیفیت مطلوب را نداشت.
 
دادستان هشترود در پایان گفت: در حال حاضر عملیات آسفالت ریزی با رعایت استاندارد‌های لازم ادامه دارد و چنانچه شاهد تخلفی در این زمینه باشیم بدون هیچ اغماضی با متخلفین برخورد خواهد شد.
 
در همین زمینه: پروژه تعمیر و آسفالت ریزی جاده مراغه - هشترود آغاز شد
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان،تاریخ انتشار:25مهر1398،کد خبر: 558971،www.mizanonline.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین