پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۴۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
مهین فرهادی زاد معاون بانوان وزیر ورزش و جوانان در سومین روز هفته تربیت بدنی و ورزش ،بهمراه ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونین با احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان،دیدار و گفتگو کردند.

شعار سال: به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان،در این دیدار استاندار سیستان و بلوچستان گفت : تعداد اندکی از مردم استان اهل ورزش هستند و به دلایل زیادی هنوز ورزش در سبد خانوار های استان جای خود را پیدا نکرده است،

وی اظهار داشت: در مناطقی که تفکرات مردانه باعث محدودیت و مانع از ورزش کردن بانوان می‌شود باید با حذف این نوع تفکر غلط، فرهنگ ورزش بانوان در استان نهادینه شود.

موهبتی در ادامه افزود: طی سال های اخیر با نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به استان، دامنه ورزش از مرکز استان به شهر ها و روستاهای استان گسترش پیدا کرده است که با توجه به گستردگی و پراکندگی بالای استان، هنوز با وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم.

وی با بیان اینکه به دلیل نبود کارخانه ها و بنگاه های مالی بزرگ، حمایت بخش خصوصی از هیئت ها و تیم های ورزشی استان ناچیز است، افزود: بسیاری از موفقیت‌های ورزشکاران استان بدون حمایت اسپانسر و با تلاش و تعصب ورزشکاران و مربیان به دست آمده است.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در دولت تدبیر امید به بانوان و جوانان نگاه ویژه‌ای صورت گرفته است به طوری که امروز یکی از معاونان استانداری از بانوان استان انتخاب شده است و جوانترین شهردار زن، جوان ترین بخشدار، جوان ترین فرماندار و جوان‌ترین مدیر شهرستانی ورزش و جوانان کشور در استان سیستان و بلوچستان منصوب شده اند.

وی با ذکر این مطلب که در سطح استان 11 فضای ورزشی اختصاصی ویژه بانوان داریم و 364 فضای ورزشی دیگر هم به صورت مشترک برای بانوان مورد استفاده قرار می گیرد، تصریح کرد: این فضاها عمدتاً در مرکز و برخی از شهرهای استان وجود دارد به طوری که تعدادی از شهرستان های استان فاقد فضای مشترک یا اختصاصی برای ورزش بانوان هستند.

احمد علی موهبتی در پایان با اشاره به اینکه ورزش موجب سلامتی و شادابی جامعه می‌شود، خواستار تخصیص اعتبار ویژه برای احداث پارک بانوان در زاهدان و افزایش سرانه ورزشی برای بانوان در سطح استان شد .

معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان هم در این دیدار بر افزایش تعداد جشنواره های ورزشی برای تقریب بیشتر بانوان استان به امر ورزش تاکید کرد.

مهین فرهادی زاد تاکید کرد: در حوزه آموزش و فرهنگ سازی تلاش خواهیم کرد با تربیت مربی و داور از ظرفیت نیروهای استانی در مسابقات و لیگ های کشور استفاده شود. وی همچنین از دغدغه وزارت ورزش و جوانان به مشکلات ورزشی و فرهنگی جوانان و بانوان اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش می کنیم بخشی از اعتبارات مورد نیاز زیرساخت ها و برنامه های فرهنگی و ورزشی استان را تامین کنیم.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در این دیدار با بیان اینکه تعداد بیمه شدگان ورزشی استان از هشت هزار نفر در سال 96 به 19 هزار نفر در سال جاری رسیده است، گفت: در سال های اخیر میزان استقبال مردم به ویژه بانوان به امر ورزش رشد خوبی داشته است.

ادهم کرد در ادامه افزود: با برنامه ریزی های انجام شده تعداد رشته های ورزشی بانوان از شش رشته به 17 رشته ارتقا یافته است. وی ادامه داد: بانوان ورزشکار سیستانی و بلوچستانی در رقابتهای ورزشی امسال به 17 مدال شامل 1 مدال طلا، 12 نقره و چهار برنز دست یافته اند در صورتیکه در سال گذشته تنها فقط شش مدال نصیب بانوان ورزشکار استان شده بود.

وی در پایان کمبود منابع مالی و عدم وجود حامی مالی را یکی از مشکلات هیئت ها و تیم های ورزشی استان ذکر کرد و خواستار توجه ویژه به هیئت ها و تیم های ورزشی استان شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگله خبری وزارت ورزش و جوانان، تاریخ 29 مهر 98، کد مطلب: 914152: www.news.msy.gov.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
بسیاری از موفقیت‌های ورزشکاران استان بدون حمایت اسپانسر و با تلاش و تعصب ورزشکاران و مربیان به دست آمده است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
در حوزه آموزش و فرهنگ سازی تلاش خواهیم کرد با تربیت مربی و داور از ظرفیت نیروهای استانی در مسابقات و لیگ های کشور استفاده شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین