پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۲۸۸
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
پس از انتشار گلایه شهروندان درخصوص مشکلات استادیوم شهید حسینی طباطبایی زابل ، اداره ورزش و جوانان با ارسال این جوابیه به آن پاسخ گفت.

شعار سال: پس از انتشار گلایه شهروندان درخصوص مشکلات استادیوم شهید حسینی طباطبایی زابل ، اداره ورزش و جوانان با ارسال این جوابیه به آن پاسخ گفت. ضمن تشکر از پاسخگویی اداره ورزش و جوانان زابل ، متن این جوابیه بدین شرح می باشد :

سلام

ضمن تشکر از نگاه تیزبینانه رسانه های منطقه به مشکلات حوزه ورزش بعرض می رسد در بحث استادیوم شهید حسینی طباطبایی اقدامات خوبی از جمله بهسازی فضای سالن های ورزشی رشته های مختلف از جمله کبدی ، تنیس و آغاز شده است و رفع مشکلات زمین چمن این ورزشگاه نیز به جهت استفاده بسیار زیاد همشهریان از آن اقداماتی صورت پذیرفته است .

به اطلاع همشهریان و ورزشکاران عزیز می رساند در حال حاضر ساخت سرویس بهداشتی مخصوص ورزشکاران و افرادی که در کنار زمین چمن ورزش می کنند ، آغاز شده و تا پایان هفته آینده به اتمام می رسد.

علاوه برآن در بحث روشنایی اطراف زمین چمن نیز ، لامپ ها خریداری شده و در چند روز آینده نصب خواهد شد و این مشکل نیز رفع می شود.

ضمن تشکر مجدد خواستاریم تا رسانه ها علاوه بر نگاه به مشکلات و کاستی های این حوزه ، نگاهی نیز به کارهای مثبتی که با حداقل اعتبارات درحال انجام می باشد نیز داشته باشند.

با تشکر روابط عمومی اداره و رزش و جوانان زابل

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تنگه احد، تاریخ 22 اردیبهشت 97، کد مطلب: 1689: www.tangeeohod.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین