پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۰۴۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۳
معاون کمیته‌ امداد لرستان گفت: کمیته‌امداد بحث فروش و بازاریابی تولیدات مددجویان لرستانی را دنبال می‌کند و در این راستا امسال ۵۴۳ تخته فرش، تابلوفرش، گلیم و جاجیم را از مددجویان استان خریداری کرده است.

شعارسال: امین‌اله کردعلیوند اظهار داشت: یکی از اولویت‌های ما در کمیته‌امداد، ارائه آموزش‌های منجر به شغل است که در این راستا 2 هزار و 500 نفر در کلاس‌های آموزشی کمیته‌امداد در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی، دانش‌بنیان و بازاریابی شرکت‌ کرده‌اند.

وی با بیان اینکه امسال از طرف کمیته امداد مرکز، تولیدات فرش مددجویان لرستانی خریداری می‌شود، افزود: از ابتدای سال تاکنون 543 تخته فرش، تابلوفرش، گلیم و جاجیم به ارزش 9 میلیارد ریال از مددجویان لرستانی خریداری شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد لرستان عنوان کرد: این اولین بار است که صنایع دستی مددجویان مستقیماً توسط کمیته‌امداد خریداری می‌شود تا دیگر مددجویی دغدغه فروش و بازاریابی نداشته باشد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از راهکارهایی که برای فروش تولیدات مددجویان در نظر گرفته‌ایم شرکت در نمایشگاه‌های فصلی لرستان و نمایشگاه بین‌المللی تهران است.

کردعلیوند خاطرنشان کرد: همچنین راهبران شغلی به‌عنوان تسهیلگرانی که صفر تا صد طرح‌های خوداشتغالی مددجویان را نظارت می‌کنند در بحث فروش و بازاریابی به آنها کمک می‌کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر 40 راهبر شغلی در لرستان شناسایی و تأیید شده که فعالیت خود را در استان آغاز کرده‌اند و تاکنون به 200 طرحی که قرار است با هدایت راهبران شغلی پیش بروند، حدود سه میلیارد تومان پرداخت کرده‌ایم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 2آبان1398 ، کدخبر: 2126461: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین