پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۵۰۳
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
حسین افشاری فرماندار همدان از صدور یکصد حکم تخریب توسط مراجع قضایی برای بناهای غیرمجاز این شهرستان خبر داد و گفت: تخریب ۱۵ واحد در منطقه حسن‌آباد آغازگر طرح مبارزه با زمین‌خواران است.
شعار سال: فرماندار همدان از صدور یکصد حکم تخریب توسط مراجع قضایی برای بناهای غیرمجاز این شهرستان خبر داد و گفت: تخریب ۱۵ واحد در منطقه حسن‌آباد آغازگر طرح مبارزه با زمین‌خواران است.

حسین افشاری روز یکشنبه اظهار داشت: با ساخت و سازهای غیرقانونی به شدت برخورد و با هر گونه هنجارشکنی در این زمینه مقابله می‌شود.

وی اضافه کرد: در منطقه حسن‌آباد عده ای سودجو و سوداگر زمین های کشاورزی را تغییر کاربری داده و به ساخت و ساز مشغول بودند و به اخطار و تذکرهای قانونی توجهی نکردند.

فرماندار همدان گفت: بر همین اساس عصر روز شنبه با حکم مرجع قضایی و حضور عوامل انتظامی، سازمان جهاد کشاورزی، شهرداری همدان و بخشداری مرکزی ۱۵ واحد غیرمجاز در حسن آباد تخریب شد.

افشاری به آنها که از قانون سرپیچی می کنند هشدار داد: محدوده و حریم شهرها و روستاهای اطراف همدان تحت بررسی دستگاه های نظارتی قرار داشته و با هرج و مرج در این اماکن برخورد قانونی می ‌شود.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای تخریب شده در منطقه حسن آباد شامل ساختمان سه طبقه نیمه کاره، بنای یک طبقه با پی ریزی و دیوارچینی بود که همگی خراب شدند.

فرماندار همدان با اشاره به صدور یکصد حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در همدان از سوی مرجع قضایی افزود: برخی از این احکام مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز در بلوار ارم همدان است که به زودی اجرا می‌شود.

به گفته افشاری از زمان مطرح شدن طرح الحاق روستاها به شهر همدان ساخت و سازهای غیرمجاز افزایش یافته است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:5آبان1398،کد خبر:83532247،www.irna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین