پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۱۵۴
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس گفت: باند زمین‌خواری بزرگی در همدان و اصفهان کشف شده که با برخی دستگاه‌های اداری رابطه داشته است.
شعار سال:رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس گفت: باند زمین‌خواری بزرگی در همدان و اصفهان کشف شده که با برخی دستگاه‌های اداری رابطه داشته است.

امیر خجسته اظهار داشت: در روزهای اخیر یک باند زمین‌خواری بزرگ کشف شده که یک سر آن در دستگاه اداری همدان بوده و سر دیگرش در اصفهان است.

وی اعلام کرد: یکی از افراد این شبکه در اصفهان دستگیر شده و دادستانی اصفهان در حال رسیدگی به پرونده اوست که در بررسی‌های اولیه مشخص‌ شده چند هزار متر زمین‌خواری انجام داده‌اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این باند همدانی-اصفهانی از چند سال پیش تشکیل‌ شده و به کمک برخی دستگاه‌های اداری اقدام به غارت اموال عمومی کرده است.

خجسته با بیان اینکه فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس در حال بررسی این پرونده است، تصریح کرد: اجازه تضییع حقوق مردم و غارت بیت‌المال را نمی‌دهیم و جزئیات بیشتر این پرونده پس از بررسی دقیق اعلام می‌شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:20خرداد 1398،کدخبر:2029196،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین