پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۱۱۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۶
حاجی بابایی گفت: تصریح کرد: شهر همدان برای اینکه از شهرهای مطرح شود نیاز به طرح‎های بزرگ دارد.

شعار سال:  نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای شورای شهر همدان با بیان اینکه بودجه کشور ناکارآمد است که به عدم شفافیت در دریافت‌ها و پرداخت‌ها بازمی‌گردد، اظهار کرد: اگر برنامه ششم اجرا می‌شد، بسیاری از مشکلات برطرف می‎شد؛ اما دولت در حال تعریف ساختار جدید است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه 240 هزار میلیارد تومان معافیت مالیاتی واقعی داریم؛ اظهار کرد: البته برخی از معافیت‌ها را نمی‌توان برداشت و 50 هزار میلیارد تومان نیز فرار مالیاتی داریم که از وضعیت مالی بسیار خوبی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه لایحه مالیات بر ارزش افزوده، هارمونی ندارد؛ افزود: بسیاری از موارد باید تغییر کند که در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد و در راستای اصلاح ایرادات مدنظر شوراها در این لایحه، حمایت خواهم کرد.

حاجی‌بابایی با توجه به اینکه امروز برای اداره شهرداری‌ها در کشور مشکل داریم، ادامه داد: قانون‌گذاری یکباره نمی‌توان انجام داد و ریزه‌کاری‌ها بسیاری را باید در نظر گرفت.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با بیان اینکه شورا هر چقدر تقویت شود به نفع کشور است، معتقد است: استان همدان در شرایطی قرار دارد که در هر گوشه‌، اتفاقی رخ دهد بر شهرهای دیگر اثر می‌گذارد.

حاجی‌بابایی با تأکید بر اینکه مشکل ما در شهرداری‌ها، ارزش افزوده نیست؛ در حالیکه شهرداری‌ها را به هزار دلیل نمی‌توانیم اداره کنیم و هر کدام بحث خاص خود را دارد؛ تصریح کرد: شهر همدان برای اینکه از شهرهای مطرح شود نیاز به طرح‎های بزرگ دارد.

وی با بیان اینکه ۵۰ برابر ارزش‌افزوده را می‌توان با ایجاد شهرک‌ها و درآمدهای جدید به دست آوریم؛ افزود: مجموعه شهری را باید پیش ببریم و این نیست که شهرها و روستاها را به هم متصل کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه دو سال است می‌خواهیم بیمارستان هزار تختخوابی احداث کنیم، اما زمین مناسب وجود ندارد؛ گفت: همدان، هزار میلیارد تومان درآمد دارد که به شهرداری نمی‌رسد، از این‌رو باید مجتمع شهری همدان را احداث کنیم.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه نگاه استان‌های دیگر به ما تغییر کرده است؛ اظهار کرد: اگر استان قدرتمندی بخواهیم، جز تبدیل شدن به مجموعه شهری نیست و باید تا نجف را پشتیبانی کنیم.

وی با بیان اینکه پشتیبانی کردن زوار اربعین نشان‌دهنده ظرفیت همدان بود، افزود: تا زمانی که مسئولیت نگیریم و نقش‌آفرینی نکنیم در سطح کلان، ما را دخیل در کارهای بزرگ نمی‌کنند.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه 10 سال طول کشید تا کلان‌شهر به نتیجه برسد؛ گفت: پروژه‌های بزرگ زمان‌دار هستند و باید به آنان، بلندمدت فکر کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 12 آبان 98، کد مطلب: 919201: www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین