پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۹۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۷
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از تمامی هم استانی‌های عزیر خواست که هرچه سریع تر نسبت به بیمه کردن تمام دارایی‌های خود اقدام کنند و همچنین، کشاورزان نیز دام و زمین‌های کشاورزی خود را بیمه کنند.

شعارسال: مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان ، با اشاره به جلسه مدیریت بحران که ۴ آبان ماه در استانداری برگزار شد از آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و امدادی در مواجه با سیل احتمالی خبرداد و گفت: در جلسه مدیریت بحران آنچه که لازم بوده است به مدیران، بخشداران، شهردارن، فرمانداران جهت مقابله با سیل احتمالی به صراحت بیان شده است.

غلامرضا آقامیرزایی گفت: در سطح استان مناطقی که بارش داشته ایم در حال بررسی هستند تا اگر کوچکترین خسارت و موردی بوده بررسی و مستند سازی شوند.

وی افزود: به زودی خسارات سیل اخیر اعلام می‌گردد، تمام آمار و ارقام ما براساس مستنداتی است که در حوزه‌های مختلف بررسی و اراِئه می‌گردد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان اظهار داشت: تمهیدات لازم را برای هر گونه حادثه احتمالی پیش بینی و موارد لازم را جهت پیشگیری از بروز سیلاب در سطح شهر‌ها از جمله خرم‌آباد انجام داده‌ایم.

آقا میرزایی تصریح کرد: مدیریت بحران آمادگی صد در صدی خود را متناسب با امکانات و تجهیزات که در اختیار دارد اعلام می‌کند و از دستگاه امداد و نجات و دستگاه‌های خدمات رسانی خواسته شده است که در صورت وقوع هر گونه حادثه در صورتی که با کمبود تجهیزات و امکانات مواجه بودند موارد را به ما ارجاع دهند تا از استان‌های معین تامین شود.

وی در ادامه گفت: در خصوص خسارت‌های ناشی از بارش‌های چند روز اخیر تا این لحظه تنها در روستای «تووه خشکه» آبگرفتگی چند واحد مسکونی و دامداری به ما اعلام شدههمچنین درخصوص تلف شدن دام های یکی از ساکنین عزیز و آمار اعلام شده توسط دامپزشکی کمتر از ۱۰ راس اعلام شده است. به طور کلی برآورد خسارت ها براساس واقعیت به طور دقیق انجام و به وزارت کشور اعلام می گردد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر هیچگونه اعتباری جهت پرداخت خسارت های سیلاب های جدید و آینده وجود ندارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از تمامی هم استانی‌های عزیر خواست که هرچه سریع‌تر نسبت به بیمه کردن تمام دارایی‌های خود اقدام کنند و همچنین، کشاورزان نیز دام و زمین‌های کشاورزی خود را بیمه کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 6آبان1398 ، کدخبر: 7120339: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
0
0
این و سال های قبل که دچار سیل گرفتگی شدید باید فکرش و میکردید نه الان سیل احتمالی چیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
0
مدیریت بحران آمادگی صد در صدی خود را متناسب با امکانات و تجهیزات که در اختیار دارد اعلام می‌کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین