پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۹۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
استاندار کردستان بر ضرورت بکارگیری و صرف موقوفات در جهت تولید و اشتغال آفرینی برای اقشار ضعیف جامعه و تغییر رویه سنتی وقف در جامعه تاکید کرد.

شعار سال: بهمن مرادنیا صبح امروز در دیدار با مدیران اوقاف کردستان و به مناسبت هفته وقف با بیان اینکه سنت حسنه وقف آن گونه که شایسته است به مردم معرفی نشده است، گفت: وقف در جامعە ما کماکان همان روش سنتی و گذشتە را دنبال می کند و این رویە باید با کار فرهنگی و اطلاع رسانی به جامعه تغییر پیدا کند.

وی انعکاس برکات آثار وقف در جامعه را عامل تشویق خیرین به این امر خدا پسندانه و اسلامی ذکر کرد و افزود: موقوفات باید با توجە بە شرایط جامعە صرف کار و تولید و دست گیری از نیازمندان و اقشار کم برخوردار شود.

مرادنیا اضافە کرد: مجموعە اوقاف کردستان ظرفیتی های خوبی برای کار تولیدی دارد و ما نیز تلاش خواهیم کرد از هر روشی برای تولید و ایجاد کار برای نیازمندان استفادە کنیم.

استاندار کردستان عنوان کرد: کسانی در جامعە ما وجود دارند کە در مناطق حاشیە زندگی می کنند و عملا دستشان بە جایی بند نیست و با ایجاد مجموعە های تولیدی می توان بە اشتغال آنان کمک کرد کە این امر نیز موجب معرفی هر چە بهتر وقف در جامعە می شود.

وی یادآوری کرد: مجموعە اوقاف بە دنبال سودآوری از کارهای تولیدی نیست و سود واقعی آن بکار گیری افراد نیازمند و توانمند سازی آنان برای ادارەی یک زندگی آبرومندانە است.

وی ابراز امیدواری کرد با انجام مجموعەای از کارهای فرهنگی امر وقف هر چە بهتر بە مردم و نیکوکاران کردستانی معرفی شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 6 آبان 98، کد خبر: 917096، www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
0
0
کسانی در جامعە ما وجود دارند کە در مناطق حاشیە زندگی می کنند و عملا دستشان بە جایی بند نیست
به این افراد باید کمک بسیار شایانی بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین