پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۶۹۰
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: تمامی خوابگاه‌های سطح شهر بیرجند به پردیس دانشگاه منتقل می‌شود.

شعار سال: محسن خورشیده‌زاده ظهر سه‌شنبه در نشست خبری اظهارکرد: در سال جاری هیچ دانشجویی نداریم که مراجعه به دانشگاه داشته باشد ولی از خوابگاه محروم بماند.

معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه بیرجند سه هزار و ۷۶۵ نفر است، بیان‌کرد: هزار و ۴۲ دانشجوی جدیدالورود را در سال تحصیلی جدید خوابگاه داده‌ایم که یک نکته بسیار مثبت ارزیابی می‌شود.

خورشیدزاده با بیان اینکه نهایت تلاش خود را برای ارتقاء کیفیت خوابگاه‌ها داریم، ادامه‌داد: نظارت کامل و کافی برتردد دانشجویان صورت می‌گیر  تا زمینه نگرانی برای خانواده‌ها به وجود نیاید.

وی افزود: طی دو سال آینده تمام خوابگاه‌های سطح شهر از جمله خوابگاه توحید و خوابگاه به پردیس دانشگاه انتقال می‌یابد.

معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند با اشاره به پیشرفت حدود ۷۰ درصدی پروژه خوابگاه ۱۵ خوابگاه گفت: ما جزو ۱۰ دانشگاه اولیه بودیم که بنیاد ۱۵ خرداد کلنگ خوابگاه را در این محدوده برای رفع نیازهای دانشجویان به زمین زد.

خورشیدزاده اظهارکرد: آشپزخانه مرکزی دانشگاه بیرجند به صورت صنعتی کار طبخ را انجام می‌دهد و آمادگی داریم به همه مؤسسات آموزشی و علمی خدمت در زمینه طبخ و توزیع غذا ارائه دهیم.

وی بیان‌کرد: یک رستوران مکمل نیز داریم که اگر غذای سلف مورد پسند دانشجویی نبود می‌تواند از غذای این رستوران‌ها نیز استفاده کند.

معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند یادآورشد: تمامی دانشجویان موظف به پایش سلامت هستند تا در صورت وجود بیماری احتمالی پیگیری صورت گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 14 مهر 98، کد مطلب: 4764421: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین