پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۱۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا صبح امروز در استانداری تهران تشکیل شد.
شعارسال: محمد تقی‌زاده معاون عمرانی استانداری تهران درباره مصوبات جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا اظهار داشت: با توجه به افزایش آلاینده‌ها مقرر شد تا پایان هفته، زنگ ورزش مدارس برگزار نشود.

تقی‌زاده اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد بلیت اتوبوس و مترو از فردا تا پایان هفته، نیم بها شود و در مقابل ۵۰ درصد هزینه عوارض ورود به طرح ترافیک افزایش یابد.

وی درباره دیگر مصوبات این جلسه اظهار داشت: از فردا شب محدودیت تردد کامیون‌ها را خواهیم داشت و از پلیس راهور هم تقاضا داریم که با خودرو‌های دودزا برخورد قانونی داشته باشد تا شاهد کاهش آلودگی هوا نباشیم.

تقی‌زاده بیان داشت: تعطیلی مدارس در صورت رسیدن شاخص آلودگی هوا به بیش از ۱۵۰ برای مهد‌های کودک و مدارس ابتدایی خواهد بود و براساس اعلام سازمان هواشناسی احتمالا به مرز هشدار نخواهیم رسید.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های معدنی کارخانجات و صنایع نیز در استان تهران باید محدود شود و محیط زیست نیز اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 19 آبان 1398 ، کدخبر: 13980819000083 ، www.farsnews.com‏

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
با این چیزا مشکل آلودگی هوا حل نمیشه باید چاره اساسی کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
0
واقعا مشکل کشور نیم بها شدن این 500 تومن بلیت مترو بود ؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
0
واقعا مشکل کشور نیم بها شدن این 500 تومن بلیت مترو بود ؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین