پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۱۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر گفت: در صورت هرگونه تجاوز به حریم در شبکه آبیاری و زهکشی استان نسبت به طرح و پیگیری موضوع در مراجع قضایی اقدام می‌شود. تجاوز به حریم کانال‌ها و شبکه آبیاری بوشهر پیگرد قانونی دارد
شعارسال: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر گفت: در صورت هرگونه تجاوز به حریم در شبکه آبیاری و زهکشی استان نسبت به طرح و پیگیری موضوع در مراجع قضایی اقدام می‌شود.
 
 روح‌الله محمدی صبح امروز در نشست بررسی مسایل و مشکلات باغ‌داران آبپخش، اظهار داشت: باغ‌داران از ارکان اساسی مدیریت توزیع عادلانه آب در شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان هستند و تعامل و همکاری آنان با متولیان توزیع آب یک ضرورت است.
 
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر افزود: توزیع عادلانه آب و بهره‌برداری مطلوب از میزان آب موجود مستلزم لایروبی کانال‌های درجه 3 و 4 توسط خود باغ‌داران است که انتظار داریم  نسبت به این مهم اقدام کنند.
 
وی با اشاره به توزیع حجمی آب در شبکه آبپخش تصریح کرد: سهمیه آب به ازای هر 100 اصله نخل با دبی  200 لیتر بر ثانیه چهار ساعت است.
 
محمدی  خواستار رعایت حریم کانال‌ها، زهکش‌ها و جاده سرویس شبکه‌های آبیاری شد و گفت: در صورت هرگونه تجاوز به حریم در شبکه آبیاری و زهکشی استان نسبت به طرح و پیگیری موضوع در مراجع قضایی اقدام می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر با اشاره به شروع عملیات لایروبی و احداث و بازسازی دریچه‌ها در کانال‌های آبیاری شبکه آبپخش، تأکید کرد: مشارکت و همکاری باغ‌داران در توزیع عادلانه آب، حفاظت و صیانت از تاسیسات آبیاری و پرداخت آب‌بهاء ضروری است و کسب رضایت باغ‌داران و ارائه خدمات مطلوب به آنان  از اهداف این شرکت است.
 
در این نشست پس از بحث و تبادل نظر با باغ‌داران و بررسی مشکلات آنان و ضرورت تعمیر و نگهداری در شبکه، پرداخت به‌موقع آب بهاء از سوی باغ‌داران در ارائه هرچه بیشتر و مطلوب‌تر خدمات تعمیر و نگه‌داری بسیار مهم ارزیابی شد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری  فارس  ،تاریخ انتشار:     24 آبان 1398،کدخبر:  13980824000068 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
خیلی کار زشتیه والا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
این مسیر آب برای کل شهر هستش و واقعا کمترین کاری که کسی می توانه بکنه مدیریت مصرف و مراقبت و محافظت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین