پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
مدیرآبیاری و زهکشی شهرستان تنگستان گفت: با لایروبی سد انحرافی اهرم تنگستان با 20 میلیارد ریال اعتبار نخلستان‌های این منطقه سیراب شدند.

شعار سال: وی با بیان اینکه سد انحرافی اهرم نخلستان‌های این شهر را آبیاری کرد گفت: بارندگی هفته پیش سبب شد سد انحرافی اهرم شش هزار لیتر بر ثانیه آب را به سمت نخلستان‌ها هدایت کند.

غلامرضا اکبیا بعدازظهر امروز در بررسی روند آبیاری به شبکه اهرم تنگستان با بیان اینکه به سبب خشکسالی شبکه آبیاری اهرم خشکیده بود اظهار داشت: از اردیبهشت تا هفته گذشته هیچ آبی وارد شبکه آبیاری اهرم نشده بود اما بارندگی‌های هفته گذشته سبب شد آب مورد نیاز نخلستان‌ها تامین شود.

وی با بیان اینکه سد انحرافی اهرم نخلستان‌های این شهر را آبیاری کرد گفت: بارندگی هفته پیش سبب شد سد انحرافی اهرم شش هزار لیتر بر ثانیه آب را به سمت نخلستان‌ها هدایت کند.

مدیرآبیاری و زهکشی شهرستان تنگستان
با اشاره لایروبی سد انحرافی اهرم گفت: با لایروبی سد انحرافی اهرم تنگستان با 20 میلیارد ریال اعتبار نخلستان‌های این منطقه سیراب شدند.

اکبیا با بیان اینکه شهرستان تنگستان دومین تولید کننده خرما در استان بوشهر است
افزود: 105 هزار اصله نخل از شبکه آبیاری اهرم آب دریافت می‌کنند.

با اندکی اضافت و تلخیص برگرفته از وبسایت سوک، تاریخ انتشار 23 آبان 1394کدخبر: 173773 www.sook.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین