پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۱۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی خواستار ترویج و فرهنگ سازی کشاورزی قراردادی شد و گفت: هدف گذاری در زمینه انبار، بسته بندی و فرآوری محصولات استراتژیک استان انجام شود.

شعار سال غلامرضا قوسی ظهر چهارشنبه در میز ملی توسعه صادرات سه محصول زرشک، زعفران و عناب خراسان جنوبی با اشاره به سند حمایت از محصولات استراتژیک بیان کرد: ارتقاء تولید و بهره وری محصولات کشاورزی به ویژه زرشک، زعفران و عناب از اهداف مهم اقدامات جهاد کشاورزی است.

وی با بیان اینکه با توجه به کمبود منابع آبی به دنبال افزایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی نیستیم، افزود: با توجه به سند سازگاری با کم آبی رشدی منطقی، محدود و هدفمند در تولید سه محصول زعفران و عناب و زرشک داریم.

قوسی با بیان اینکه ترویج و آموزش کشاورزان در سال جاری مورد توجه ویژه سازمان قرار گرفته است، افزود: همچنین در مرحله داشت ضمن ارتقاء تولید، کیفیت محصول مورد توجه قرار گرفته است. 

وی با بیان اینکه نیازمندیم در زمینه انبار، بسته بندی و فرآوری محصولات استراتژیک هدف گذاری شود، اظهار کرد: باید کشاورزی قرادادی را فرهنگ سازی کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: کشاورزی قراردادی بین تولید کننده و تاجر بوده که باعث رفع مشکلاشت نوسانات تنظیم بازار شده و دغدغه های کشاورزان می شود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه هم در این جلسه بیان کرد: با توجه و کیفیت محصولات زرشک و زعفران در خراسان جنوبی، این محصولات خاص استان شناخته شده است.

نظر افضلی با اشاره به تولید ۲۱ هزار تن زرشک در خراسان جنوبی افزود: طی سال های اخیر مردم به کشت زرشک روی آورده اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 23 آبان 98، کد مطلب: 4771694: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
کشاورزی قراردادی بین تولید کننده و تاجر بوده که باعث رفع مشکلاشت نوسانات تنظیم بازار شده و دغدغه های کشاورزان می شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
کشاورزا واقعا گناه دارن بیشترین زحمت ماله اوناست و در نهایت اگر خسارتی باشه مال کشاورزه و زحماتش به باد میره لطفا مسئولین فکری بکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین