پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۶۵۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷
مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان گفت: آژانس‌های همدان برقراری پرواز چارتری همدان ـ کیش را قبول نکردند بنابراین این پرواز به چارترکننده غیربومی سپرده می‌شود.

شعار سال:مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان گفت: آژانس‌های همدان برقراری پرواز چارتری همدان ـ کیش را قبول نکردند بنابراین این پرواز به چارترکننده غیربومی سپرده می‌شود.

پس از فرصت دو روزه‌ای که به آژانس‌داران همدان برای پذیرفتن چارتری پرواز همدان ـ کیش داده شد، آنها فرصت بیشتری را تقاضا کردند و مجدد فرصت یک هفته‌ای برای آنها در نظر گرفته شد اما با این وجود تاکنون خبری نشده و آژانس‌داران همدانی گویا تمایلی برای برقراری این پرواز ندارند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان ضمن گلایه از آژانس‌داران همدان که تنها حرف زده و عمل نمی‌کنند اظهار کرد: فرودگاه همدان شنبه هفته آینده با یک شرکت در تهران برای راه‌اندازی پرواز چارتری همدان ـ کیش وارد مذاکره خواهد شد.

سید حمید صائمین بیان کرد: پیگیری آژانس‌های همدان برای قبول ین پرواز فقط در حد حرف بود و هیچکدام در عمل وارد نشدند، بنابراین در حال هماهنگ کردن با یک چارترکننده از تهران برای برقراری پرواز همدان ـ کیش ـ همدان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید گفت چارترکننده‌ای در همدان وجود ندارد افزود: با وجود همه وعده‌هایی که آژانس‌ها می‌دهند، چارترکننده‌ای در استان نیست و ما مجبوریم از استان‌های دیگر استفاده کنیم.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان با بیان اینکه فرودگاه وظیفه حفاظت از زیرساخت فرودگاه را دارد گفت: وظیفه فرودگاه انجام و آوردن پرواز نیست و این آژانس‌داران هستند که باید پیگیر انجام پرواز باشند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:29آبان1398،کد خبر:13980829000178،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
عجب چه واقعه دردناکی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
پیگیری آژانس‌های همدان برای قبول ین پرواز فقط در حد حرف بود و هیچکدام در عمل وارد نشدند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
کل وضعیت صنعت حمل و نقل هوایی رو هواس قشنگ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
غیربومی ها چرا نمیرن سمت و سوی خودشون اخه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین