پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۰۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور گفت: سالانه به طور میانگین ۴۰ درصد آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با رشد عملکرد روبه رو هستند.رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره‌ای عملکرد این شبکه آزمایشگاهی گفت: شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در بعضی شاخص‌ها مانند رضایت مشتریان و بهبود عملکرد، روند رو به رشدی را تجربه کرده است به طوری که اغلب آزمایشگاه‌های عضو این شبکه در بررسی رضایت مشتریان رتبه بالای ۶۰ را دریافت کرد‌ند همچنین در بررسی عملکرد این شبکه به طور میانگین سالانه ۴۰ درصد آزمایشگاه‌ها با رشد عملکرد روبه رو بودند.

شعار سال: رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور درباره‌ای عملکرد این شبکه آزمایشگاهی گفت: شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در بعضی شاخص‌ها مانند رضایت مشتریان و بهبود عملکرد، روند رو به رشدی را تجربه کرده است به طوری که اغلب آزمایشگاه‌های عضو این شبکه در بررسی رضایت مشتریان رتبه بالای ۶۰ را دریافت کرد‌ند همچنین در بررسی عملکرد این شبکه به طور میانگین سالانه ۴۰ درصد آزمایشگاه‌ها با رشد عملکرد روبه رو بودند.

اسدی فرد ادامه داد: وضعیت موجود نشان می‌دهد که آزمایشگاه‌ها بیش از گذشته از ظرفیت خود استفاده کرده‌اند و به درآمد‌زایی پرداخته‌اند. درآمدزایی در نهایت به توسعه سیستم‌‍‌های آزمایشگاهی و افزایش رضایت مشتریان می‌‎انجامد.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور با بیان اینکه در سطح کلان نیز در بحث آزمایشگاهی باید نگرش بیشتر و نیازسنجی بهتری داشته باشیم؛ تصریح کرد: لازم است خرید‌های خود را براساس نیازسنجی ملی و حداقل نیازسنجی منطقه‌ای تنظیم کنیم.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 30 آبان 98، کد خبر:   806409، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ایران با هدف هم‌افزایی توانمندی‌های آزمایشگاهی کشور در حوزه‌های مختلف فناوری‌های پیشرفته و راهبردی کار خود را آغاز کرده است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین