پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۵۷۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد طی آبان۱۳۹۸ توانست جایگاه دومی را در معاملات خرد و بلوکی، رتبه سومی در ارزش معاملات و بلوکی کل و رتبه پنجمی را در معاملات آنلاین کسب کند.
شعار سال: براساس اطلاعات منتشره شده از سوی مدیریت آمار و اطلاعات در ۸ماهه اول۱۳۹۸، ارزش خرید و فروش خرد و بلوک معادل ۸۸.۲۶درصد کل معاملات بوده است که ارزش خرید و فروش عمده ۲.۷۴درصد از معاملات و ارزش خرید و فروش سایر ابزار‌های نوین مالی ۹درصد از کل معاملات را به خود اختصاص داده است که در این بین کارگزاری بانک پاسارگاد از ۱۰۷کارگزار فعال در بورس، توانست با در اختیار داشتن ۴درصد از این معاملات در جایگاه دوم بایستد.
براساس این گزارش، تعداد ۵شرکت کارگزاری ۲۹.۷۵درصد کل ارزش معاملات را از ابتدای سال تا پایان آبان۱۳۹۸ به خود اختصاص دادند. شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد با ۳.۸۷درصد، در رتبه سوم این جدول قرار گرفت.
از سوی دیگر طی آبان ماه، ۱۰۴کارگزار در معاملات آنلاین فعال بوده اند که شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد با ۲.۶۴درصد از معاملات در رتبه پنجم این گروه قرار گرفت.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته سایت اخبار پولی و مالی، تاریخ انتشار 4 آذر 98، کدخبر:80859، www.polimali.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین