پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۱۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۳
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: طرح های نیمه تمام عمرانی استان تکمیل می شوند.

شعارسال: آیدین رحمانی در نشست شورای فنی آذربایجان غربی اظهارداشت: اتمام طرح‌های عمرانی از اولویت های کاری دولت به شمار می رود زیرا این امر می تواند در جلوگیری از اتلاف منابع و ارتقای اشتغال و توسعه منطقه بسیار اثرگذار باشد.

وی ادامه داد: تاخیر در مراحل اجرا و عدم نظارت و پیگیری پروژه های عمرانی و زیربنایی، موجب طولانی شدن زمان تکمیل و بهره برداری شده است و علاوه بر بهره مندی به موقع مردم از مزایای آن، به دلیل نوسانات قیمت و افزایش هزینه های ساخت، خسارت های مالی چشمگیری را تحمل می کنند که دستورالعمل بررسی و برخورد با مقصرین در دستور کار شورا قرار می گیرد.

رحمانی با بیان اینکه کم ‌کاری دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران طرح های عمرانی در سریع‌ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار می‌گیرد تا تدابیر لازم برای بهبود روند طرح ها اندیشیده شود افزود: در جلسه آتی این شورا با مشخص شدن برخی کم‌کاری‌ها، مشکلات پیمانکار و طرح برطرف شده و برای ادامه روند اجرای پروژه های عمرانی تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه اتمام طرح‌های عمرانی از اولویت های کاری دولت به شمار می رود و این امر می تواند در جلوگیری از اتلاف منابع و ارتقای اشتغال و توسعه منطقه بسیار اثرگذار باشد ادامه داد: باید طرح‌های عمرانی در دست اجرای آذربایجان‌غربی به درستی شناسایی و مشکلات و موانع این طرح‌ها نیز احصا شود.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: تا چند روز آینده یکی از طرح‌های عمرانی موفق در دستگاه‌های اجرایی مشخص و اعضای شورای فنی از آن طرح بازدید می کنند.

اسعد، دبیر انجمن پیمانکاران عمرانی استان نیز در این جلسه در دفاع از حقوق پیمانکاران عمرانی استان با اشاره به شرایط اقتصادی کنونی و تحریم های ظالمانه گفت: ذر شرایط اقتصادی کنونی فعالین اقتصادی در راس پیکان هجمه اقتصادی قراردارند و با توجه به این شرایط و نوسان قیمت ها و عدم دریافت اعتبارات مالی در بازه زمانی مشخص از مشکلات پیمانکاران استان و در نتیجه عدم تحویل به موقع پروژه هاست.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 7آذر1398 ، کدخبر: 4783162: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
امید به خدا انشالله که هرچه سریعتر تموم بشن این طرح ها البته با همکاری مسئولین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
کم ‌کاری دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران طرح های عمرانی در سریع‌ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار می‌گیرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
0
کم کاری ها دیگه داره شدت پیدا میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین