پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۳۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۴
حمید اعتباریان، تهیه کننده سینما، در ارتباط با این که توقیف و سانسور فیلم‌ها می‌تواند اثرگذاری تبلیغاتی داشته‌ باشد گفت: انتشار اخبار توقیف و سانسور فیلم‌های سینمایی به عقیده من یک نوع ترفند تبلیغاتی است زمانی که فیلمی توقیف می‌شود عده ای کنجکاو می‌شوند تا به تماشای فیلم در سینماها بنشینند و زمانی که از حالت توقیف بیرون می ‌آید در روزهای ابتدایی اکرانش فروش قابل توجهی دارد البته به این که فیلم تا چه اندازه خوب باشد هم بستگی دارد. گاهی اوقات توقیف یک فیلم اثرگذاری تبلیغاتی دارد حتی ممکن است یک فیلم خودش مشکل داشته باشد توقیف شود.
شعارسال:  تهیه کننده آثاری چون سن‌پترزبورگ و شام عروسی معتقد است اساسا توقیف فیلم‌ها کار اشتباهی است.
 
حمید اعتباریان، تهیه کننده سینما، در ارتباط با این که توقیف و سانسور فیلم‌ها می‌تواند اثرگذاری تبلیغاتی داشته‌ باشد گفت: انتشار اخبار توقیف و سانسور فیلم‌های سینمایی به عقیده من یک نوع ترفند تبلیغاتی است زمانی که فیلمی توقیف می‌شود عده ای کنجکاو می‌شوند تا به تماشای فیلم در سینماها بنشینند و زمانی که از حالت توقیف بیرون می ‌آید در روزهای ابتدایی اکرانش فروش قابل توجهی دارد البته به این که فیلم تا چه اندازه خوب باشد هم بستگی دارد.  گاهی اوقات توقیف یک فیلم اثرگذاری تبلیغاتی دارد حتی ممکن است یک فیلم خودش مشکل داشته باشد توقیف شود.
 
او در ادامه افزود: اساسا با توقیف فیلم‌های سینمایی مخالف هستم یعنی اگر فیلم خوب ساخته شده و دارای قصه درستی باشد نیازی به توقیف آن نیست به عقیده من این توقیف ها گول زدن تماشاگران است اگر فیلم خوش ساختی باشد چرا باید توقیف شود؟ و بعد دوباره اکرانش کنند من این بازی‌ها را بلد نیستم و اصلا موافق نیستم.
 
تهیه کننده فیلم «سن پطرزبورگ» اظهار داشت: این ویدیوهایی که با عنوان صحنه های سانسور شده فیلم های سینمایی توقیف شده در شبکه‌های مجازی منتشر می‌شوند را ندیده‌ام ولی این‌ها هم به نوعی گول زدن مخاطبان است در واقع اکثر این‌ها غیرواقعی و قسمت‌هایی هستند که سانسور نشده و در سینما می‌توانند این قسمت‌ها را ببینند.
 
او در پایان بیان کرد: اصولا با گول زدن و این نوع تبلیغات منفی در شبکه‌های اجتماعی به شدت مخالفم. باور کنید اگر فیلمی خوب باشد مخاطبان خود فیلم‌ها را تبلیغ می‌کنند اگر مردم از فیلمی خوششان بیاید فیلم را به دیگران معرفی می‌کنند و بهترین نوع تبلیغ دهن به دهن شدن اسم یک فیلم است فیلم‌هایی را داشته‌ایم که هیچ‌گونه تبلیغی نداشته اما فروش خوب و بالایی را کسب کرده به این خاطر که فیلم خوب ساخته شده و خوب بوده است.
 

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا    ،تاریخ انتشار:    9  آذر 1398،کدخبر:    921943،www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
0
این خبرها رو فقط پخش میکنن تا مخاطبشون بیشتر بشه و بعد دیدنشون هم بیشتر مواقع پشیمون میشی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین