پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۱۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۲
تهیه کننده فیلم‌های «ساعت شلوغی»، «کلاهی برای باران»، «شیر و عسل»، «شاخه گلی برای عروس» در مورد دلیل تولید اکثر آثار سینمایی در نیمه دوم سال و مزایای ساخت آن در نیمه اول سال صحبت کرد. او در این گفت‌وگو ضمن انتقاد به شبکه نمایش خانگی به رسانه ملی پیشنهادی داد.

شعارسال: محسن وزیری با اشاره به دلیل ساخت اکثر فیلم‌های سینمایی در نیمه دوم سال گفت: تمام تهیه کنندگان دوست دارند کارشان نیمه اول سال انجام شود، چراکه شرایط هم از نظر جوی هم عوامل و تجهیزات بهتر از نیمه دوم سال است اما متاسفانه به دلیل مراحل اداری طولانی و کمبود بازیگر ساخت فیلم ها به تعویق می افتد.

او ادامه داد: برای مثال من فیلمی دارم که تصمیم داشتم نیمه اول سال آن را بسازم اما مراحل صدور مجوز در شورای پروانه ساخت، بازبینی فیلمنامه، انتخاب بازیگر، جمع کردن عوامل پروژه و... باعث شد حتی هنوز هم نتوانیم کار را شروع کنیم.

وزیری با انتقاد از شبکه نمایش خانگی گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که برای ساخت پروژه‌ها وجود دارد کمبود بازیگر است. از زمانی که شبکه نمایش خانگی آمده در سینما با کمبود بازیگر مواجه شدیم. دلیلش هم این است یک سریال نمایش خانگی برای اینکه بفروشد مجبور است از بازیگران مشهور  استفاده کند، از طرفی چون دستمزدها آنجا بالاست بازیگران ترجیح می دهند در آن مدیا کار کنند.

تهیه کننده فیلم «کلاهی برای باران» در پیشنهاد به تلویزیون گفت: من پیشنهاد می‌دهم تلویزیون در همه سریال هایش حداقل دو یا چند بازیگر تازه کار استفاده کند تا هم جوانان بااستعدادی که درس خواندند، کلاس های بازیگری رفتند در شغل مورد علاقه شان کار کنند و هم بازیگران جدیدی وارد این عرصه شود تا از کمبود بازیگر نجات یابیم.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 13آذر1398 ، کدخبر: 930668: www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
0
کمبود بازیگر؟ چه ربطی داره مردم به فیلم های تکراری صداوسیما علاقه ندارن باز حداقل این سریال نمایش خانگی بهتره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین