پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۰۷۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
در میانه ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی که در واقع گام اول رقابت انتخاباتی است، این یک سؤال مهم است که گفتمان جریان انقلابی برای کسب آرای مردم چه مختصاتی دارد؟
شعار سال: در میانه ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی که در واقع گام اول رقابت انتخاباتی است، این یک سؤال مهم است که گفتمان جریان انقلابی برای کسب آرای مردم چه مختصاتی دارد؟ به تعبیر ساده‌تر، پاسخ این جریان به سؤالات سختی که برای اداره امور کشور وجود دارد چیست؟ برای پاسخ به این سؤال‌ها که بیان‌کننده مشکلات عمیق کشور هستند، چه نگرش‌ها و سیاست‌هایی وجود دارد. اگر شورای ائتلاف را ستاد اصلی انتخاباتی جریان انقلابی بدانیم، این شورا چه برنامه‌ای برای اقناع افکارعمومی دارد؟ آیا به این گزاره فکر شده که جریان انقلابی نیاز به بازسازی و طراحی جدید در حوزه افکارعمومی دارد؟ اگر پاسخ مثبت است به واقع برنامه این شورا برای ارتباط گرفتن با افکار عمومی چیست؟ جریان نواصول‌گرایی که با کمپین مجلس‌نو در انتخابات مجلس فعالیت می‌کند سعی کرده که هم در سطح گفتمانی به این سؤالات پاسخ دهد و هم ضمن تاکید بر وحدت از اجتماعی شدن جریان سخن گفته است. جریان انقلابی باید به‌طور روشن و صریح به مردم بگوید چه ایده‌هایی برای اداره کشور دارد. اینکه چگونه می‌خواهد مشکلات کشور را حل کند. به‌زودی باید فراتر از انتقاد از دولت، به صورت ایجابی سخن گفته شود تا مردم احساس کنند که می‌توانند زندگی و معیشت خود را به این جریان گره بزنند. در حوزه‌های سیاسی، سیاست خارجی، اقتصاد، فرهنگ و اجتماع باید به صورت فعالانه از ایده‌ها سخن گفت و برای مردم برشمرد که قرار است چه اقداماتی برای حل مشکلات مردم انجام دهند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه صبح نو، تاریخ انتشار: 13 آذر 1398، کدخبر: 33669 ، www.sobhe-no.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین