پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۴۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
بنابر اعلام شهرنوشت، حناچی صبح امروز در حاشیه بازدید از گذر نوآوری که همزمان با هفته تهران هوشمند در میدانگاه هفت تیر برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران از تاثیر مثبت فناوری های نو در اداره شهر صحبت کرد و گفت: ۱۰ سال پیش امکان انتقال اطلاعات روی تلفن همراه امکان پذیر نبود، اما الان هم امکان پذیر است و با سرعت بالا این کار انجام می شود.
شعارسال: پیروز حناچی شهردار تهران صبح امروز از گذر نوآوری در میدانگاه هفت تیر بازدید کرد.
 
به گزارش ایسنا، و بنابر اعلام شهرنوشت، صبح امروز پیروز حناچی از گذر نوآوری پلازای هفت تیر بازدید و از نزدیک با ارایه کنندگان محصولات نوآورانه گفت و گو کرد.
 
شهردار تهران در قالب این بازدید که با همراهی محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهردار صورت گرفت، ضمن حضور در غرفه ها، به گپ و گفت با ارائه دهندگان محصولات نوآورانه و خدمات هوشمند پرداخت.
 
در قالب این رویداد، از ۱۲ تا ۱۴ آذرماه در محل پلازای میدان هفت تیر استارت‌آپ‌های خدمت‌رسان در حوزه شهری، فضایی را به صورت رایگان در اختیار دارند تا به میان مردم آیند و تازه‌ترین سرویس‌های برخط و هوشمند خود را به شهروندان معرفی کنند و مسئولان شهری نیــز بـر اسـاس نیـازهای حوزه مدیریتی خود، بـا آنها مذاکـره کرده و در صـورت توافــق بــا یکدیگر همکاری تجاری خواهند داشت.
 
محمد فرجود - مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهردار تهران نیز حناچی را در این بازدید همراهی کرد.  
 
گفتنی است؛ در این بازدید همچنین حمیدرضا تحصیلی - مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، شهربانو امانی - عضو شورای شهر تهران و تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ حضور داشتند.
 
حمایت شهرداری از شرکت‌های دانش بنیان در فضای رقابتی
 
تاثیر استفاده از فناوری‌های نو در کاهش سفرهای غیرضروری
 
بنابر اعلام شهرنوشت، حناچی صبح امروز در حاشیه بازدید از گذر نوآوری که همزمان با هفته تهران هوشمند در میدانگاه هفت تیر برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران از تاثیر مثبت فناوری های نو در اداره شهر صحبت کرد و گفت: ۱۰ سال پیش امکان انتقال اطلاعات روی تلفن همراه امکان پذیر نبود، اما الان هم امکان پذیر است و با سرعت بالا این کار انجام می شود. 
 
وی با بیان اینکه باید کاری کنیم که بخشی از سرویس و خدماتی که به شهروندان ارائه می دهیم بر روی تلفن همراه قابل ارایه باشد، این اقدام را سبب کاهش سفرهای درون شهر و ایجاد درآمد و کمک به اشتغالزایی دانست. 
 
به گفته حناچی؛ شعار و برنامه شهرداری این است که فضای کسب و کار برای هوشمندسازی تهران فراهم شود. 
 
شهردار تهران گفت: در همه زمینه‌ها همکاران من در حال تلاش هستند که فضای کسب و کار در نقطه‌ای که به شهرداری ارتباط دارد تسهیل شود؛ از حمل و نقل و تاکسی های اینترنتی تا سرویس و خدماتی که مردم روزانه می توانند بر روی تلفن های همراه خود دریافت کنند. 
 
حناچی با اشاره به حضور شرکت‌های ارایه دهنده محصولات استارت آپی در گذر نوآوری هم اظهار کرد: خدمات ارایه شده به شهروندان از پسماند تا حمل و نقل است و حتی در این نمایشگاه آرایشگاه برای خانم ها در منزل و سرویس و خدمات درمانی و بهداشتی نیز قابل ارایه است. درواقع این ها شرکت هایی هستند که معمولا شناسایی و بعد تایید صلاحیت می شوند و بعد از آن ما ارایه سرویس و خدمات را برایشان را فراهم می‌کنیم. 
 
شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که کدام یک از محصولات ارایه شده در گذر نوآوری توجه شما را جلب کرد، گفت: هر کدام از محصولات، ویژگی خاص خود را دارد؛ اما آن چیزی که برای من جالب بود محصولات عرضه شده در حوزه سلامت بود؛ چرا که سلامت شهروندان به دلیل زندگی شهری از شرایط خوبی برخوردار نیست؛ دیابت، فشار خون و کم تحرکی از مشکلات شهروندان تهران است. سرویس‌هایی که در این بخش می توانیم ارائه دهیم می تواند شامل غذا، تغذیه سالم و اطلاعات باشد. 
 
وی تصریح کرد: شهروندان لازم است بدانند که چگونه بدن‌شان را سالم و سرحال نگه دارند. در واقع این گذر بهانه‌ای است تا مردم با این سرویس‌ها آشنا شوند. اگر بتوانیم فضای کسب و کار را برای این شرکت ها فراهم کنیم بزرگترین خدمت را هم به شهروندان و هم به ارایه دهندگان محصولات کرده ایم. 
 
شهردار تهران همچنین درباره فعالیت دوچرخه های بیدود گفت: اقتصادی بودن و ایجاد فضای رقابت یکی از خصیصه های این فضاست. البته مطمئنا از آن هایی که طبق رویکرد و سیاست‌های مدیریت برای ما اهمیت دارند و جزو اولویت های ما هستند، حمایت می‌کنیم، اما در فضای رقابتی. 
 
وی با بیان اینکه انحصار هیچ گاه خوب نیست و هر تعهدی که به مردم داده شده باید انجام شود، افزود: شهرداری به محصولاتی که در جهت گیری برنامه های مدیریت شهری قرار دارد، حتما کمک می‌کند.
 
شهردار تهران در پایان استفاده از فناوری‌های نو و محصولات استارت اپی در سطح شهر را سبب کاهش سفرهای غیرضروری درون شهر و بالارفتن کیفیت خدمات عنوان کرد.
 
همچنین ظهر امروز، شهردار تهران به همراه سخنگوی دولت از مؤسسه آموزشی نیکوکاری رعد بازدید کرد.
 
بنابر اعلام شهرنوشت، پیروز حناچی شهردار تهران ظهر امروز با حضور در منطقه ٢ و با همراهی علی ربیعی - سخنگوی دولت، از مؤسسه آموزشی نیکوکاری رعد بازدید کرد تا در جریان آخرین فعالیت‌های آموزشی و توان‌بخشی این نهاد خیریه قرار گیرند.
 
رسول کشت‌پور - شهردار منطقه٢ نیز شهردار تهران و سخنگوی دولت را در بازدید از این مؤسسه نیکوکاری همراهی کرد.
                   
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  ایسنا  ،تاریخ انتشار:    14  آذر 1398،کدخبر:  98091410171  ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
0
سفر که ضروری غیرضروری نداره با این وضعیت اگه ادم سالی یه بارم مسافرت نره که وای به حالش واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین