پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۰۰۷
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
معاون اجتماعی بهزیستی خراسان شمالی روز یکشنبه با بیان اینکه ۶۷ درصد از پرونده‌های طلاقی که امسال به بهزیستی خراسان شمالی ارجاع شده، مورد درخواست زنان بوده است. اظهار داشت: ۲۵ درصد درخواست های طلاق نیز از سوی زوجین مطرح شده و تنها ۷ درصد این درخواست ها از سوی مردان صورت گرفته است.
شعارسال: ۶۷ درصد از پرونده‌های طلاقی که امسال به بهزیستی خراسان شمالی ارجاع شده، مورد درخواست زنان بوده است.
 
معاون اجتماعی بهزیستی خراسان شمالی روز یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۵ درصد درخواست های طلاق نیز از سوی زوجین مطرح شده و تنها ۷ درصد این درخواست ها از سوی مردان صورت گرفته است.
 
علی اکبر صحرانورد،  با اشاره به رشد ۱۵ درصدی درخواست های طلاق مطرح شده از سوی بانوان نسبت به همین مدت در سال قبل، گفت: ۲ هزار و ۱۸ درخواست طلاق امسال در بهزیستی استان به ثبت رسیده که از این تعداد هزار و ۸ درخواست از سوی قوه قضاییه به بهزیستی ارجاع شده است.
 
وی گفت: با مشاوره ها و اقداماتی که بهزیستی تا کنون در مورد این پرونده ها انجام داده است ۱۳.۲۸ درصد از این درخواست ها به سازش رسیده و ۳۸ درصد نیز برای رسیدگی دوباره  به قوه قضاییه برگشت داده شده است.
 
خراسان شمالی امسال در شاخص ازدواج رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد و این در حالی است که طلاق نیز در این استان در ۱۰ سال گذشته روندی رو به رشد داشته که امسال هم نسبت به سال قبل ۲.۳ درصد افزایش یافته است.
 
بنابر آمارهای اعلام شده، امسال در کشور هم درخواست های طلاق و مطالبات قانونی از سوی زوجه ۱۹ درصد رشد داشته است.
 
استان خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در نواحی روستایی زندگی می کنند.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری   ایرنا ،تاریخ انتشار:    17  آذر 1398،کدخبر: 83583720 ،www.irna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین