پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۶۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱
فتح الله حقیقی استاندار زنجان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در شرکت ایران ترانسفو برگزار شد گفت: نرخ بیکاری در استان زنجان هفت و سه دهم درصد است که از این بابت رتبه سوم کشور را داریم.

شعار سال:استاندار زنجان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در شرکت ایران ترانسفو برگزار شد گفت: نرخ بیکاری در استان زنجان هفت و سه دهم درصد است که از این بابت رتبه سوم کشور را داریم.

 فتح الله حقیقی با بیان اینکه تلاش اعضا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، گردش چرخ‌های اقتصاد استان است افزود: شاخص نرخ مشارکت اقتصادی نیز در استان زنجان ۵.۲ درصد است که از این حیث جایگاه پنجم کشور را دارد.

استاندار زنجان امنیت سرمایه گذاری در استان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: بواسطه همین موضوع تا پایان سال 7 واحد بزرگ تولیدی با 2هزارو 500 میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری به بهره برداری می رسد که برای درصد قابل توجهی از جوانان جویای کار شغل ایجاد می شود.

وی ادامه داد: استان زنجان رتبه سوم امنیت در کشور را دارد و شرکتهای بزرگ خارجی در حوزه صنعت و معدن در استان زنجان سرمایه گذاری کرده اند.

افزایش 44درصدی صدور مجوزهای تأسیس واحدهای تولیدی و صنعتی در 7 ماه گذشته از سال و همچنین رشد 23 درصدی مجوزهایی که تبدیل به پروانه بهره برداری شده اند از دیگر سخنان استاندار در کارگروه رفع موانع تولید بود.

فتح الله حقیقی اشاره ای هم به فعالیت کارخانه روغن نباتی جهان داشت و ابراز امیدواری با تلاش که برای فعالیت مجدد این واحد تولیدی شده است میزان تولید آن از سطح کنونی افزایش یابد.

در چند ماه گذشته مسئولان استان تلاش کردند تا معوقات کارگران روغن نباتی جهان پرداخت شود و این کارخانه دوباره به چرخه تولید بازگردد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:20آذر1398،کد خبر: 935319،www.borna.news

 

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
افرین به زنجانی ها آفرین به استاندار که تونستن بیکاری رو به حداقل ترین های خودش برسونن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
0
خیلی عالیه خیلی خیلی یه استانم یه استانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
0
0
استان نمونه باید معرفی بشه پس
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین