پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۰۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از جمع آوری تمامی چادرهای اسکان موقت در مناطق زلزله زده میانه خبر داد.

شعار سال: محمدباقر هنربر با تشریح آخرین وضعیت مناطق زلزله زده میانه ابراز داشت: از مراحل اسکان اضطراری و موقت زلزله زدگان رد شده ایم و بنیاد مسکن در حال ایجاد اماکن اسکان دائمی است.

وی افزود: اسکان موقت ۲ هزار و ۲۷۱ نفر انجام و کمک بلاعوض به آن ها پرداخت شده است، همچنین ۳۰۰ دستگاه کانکس و ۲۴۹ اتاقک ۲ در ۳ متر در اختیار زلزله زدگان قرار گرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر که واحدهای مسکونی آن ها تخریب شده، تعیین تکلیف شدند، هزار و ۴۹۵ جایگاه دائمی تشکیل پرونده شده و برخی به بانک ها معرفی شده اند.

هنربر تصریح کرد: مالکان هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی که ۵ تا ۵۰ درصد تخریب شده به بانک ها معرفی شده اند و پرونده ۳ هزار نفر نیز تکمیل و ۱۵ میلیون تومان وام کم بازده و ۵ میلیون کمک بلاعوض به آن ها پرداخت شده است.

وی از تلاش برای احداث واحدهای مسکونی زلزله زدگان خبر داد و تاکید کرد: آواربرداری هزار و ۶۰۰ واحد تخریبی انجام شده و ۲۳ واحد آرماتوربندی شده و ۱۵ واحد بتن ریزی شده و اسکلت ۶ واحد آماده است و تلاش می شود در سریع ترین زمان، واحدهای اسکان دائمی زلزله زدگان تحویل شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به اینکه چادرها امروز به کلی جمع آوری می شود، اذعان داشت: بیش از ۹۸ درصد چادرها خالی هستند و ۲ درصد بقیه که ادعا می کردند درون چادر زندگی می کنند، افرادی بودند که در کنار پدر و مادر خود زندگی می کردند و پدرومادرشان کمک مالی را دریافت کرده بودند که قرار شد کانکس در اختیار آن ها هم قرار بگیرد.

گفتنی است، زلزله ‌ای به ‌بزرگی ۵.۹ ریشتر ساعت ۲.۱۷ دقیقه بامداد ۱۷ آبان ماه، حوالی شهر "تَرک" در شهرستان میانه را لرزانده بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 23 آذر 98، کد مطلب: 4796779: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
الان یعنی مشکل مسکن این بندگان خدا حل شده که چادرهای اسکان موقت داره جمع میشه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
0
مردم سر سیاه زمستون تو سرما نمونن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین