پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۱۶۷
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۰
استاندار بوشهر گفت: وزارت کشور سهمیه سوخت قایق‌های صیادی را به زودی اعلام خواهد کرد.

شعارسال: عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر گفت: پس از سهمیه بندی بنزین، پیگیرهایی در خصوص سهمیه سوخت قایق‌های صیادی داشتیم که نامه‌ای با کارشناسی برخی دستگاه‌های مسئول تنظیم و به وزارت کشور ارسال کردیم.

او ادامه داد: پس از این پیگیری ها، سهمیه سوخت قایق های صیادی ۴۰۰ لیتر در یک ماه اعلام شد که با واکنش صیادان مبنی بر کم بودن این میزان،  مجدد نامه‌ای با امضای چهار استاندار استان‌های جنوبی شامل بوشهر، خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان به وزیر کشور در پنج بند ارسال کردیم.

گراوند افزود: یکی از این بند‌ها راه اندازی سامانه‌ای بود تا بر اساس آن صیادان در این سامانه ثبت نام شوند و سوخت به آن‌ها تعلق گیرد و در بند دیگر هم اعلام کردیم که میزان ۴۰۰ لیتر سوخت ماهانه کم است و باید افزایش یابد.

او گفت: با افزایش سهمیه سوخت صید موافقت شده و نیاز صیادان را در فصل صید به طور قطع تامین می‌کند.

استاندار بوشهر بدون اشاره به میزان افزایش این سهمیه، بیان کرد: این میزان بیش از دو برابر عدد قبلی است و تا یکی یا دو روز آینده خبر سهمیه نهایی در فصل صید اعلام می‌شود.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 24آذر1398 ، کدخبر: 7172857: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین