پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۱۰۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱
شاید کلیپی در متن می توانید مشاهده کنید را بتوان با نگاهی طنز گونه و بعنوان نوعی سرگرمی و خنده تماشا نمود ، اما واقعا پیام ها و تفسیر جامعه شناسی ، سیاسی ، فرهنگی و فقهی غارت بار خاور هندوانه چپ شده چیست؟

شعار سال: ورای اینکه این کلیپ مربوط به چه زمانی و کدام منطقه است، به کرات با تصاویر و رخداد‌هایی همانند این تصویر مواجه شده ایم که در آن، بار خودروی چپ شده توسط مردم برداشته و به تعبیری غارت می‌شود. این تصاویر، ورای جنبه طنز و سرگرمی، حاوی پیام‌ها و تفسیر‌هایی چند می‌تواند باشد. به گونه‌ای که ضرورت مداخله گری فعال در حوزه‌های مختلف را تبدیل بنوعی الزام می‌کند.
غارت بار خودروی چپ شده، آیا به معنای کاهش فرهنگ همدردی است؟ آیا در مفهوم نشانگان کاهش و آسیب دیدگی سرمایه اجتماعی است؟ آیا علامتی برای فقر اقتصادی است؟ آیا می‌تواند تفسیری برای صدمه دیدگی اعتقادات دینی و کم توجهی به بحث حلال و حرام باشد؟ آیا نشانگان افزایش خودخواهی، فردگرائی و بی تفاوتی اجتماعی است؟ و .... چرا در برخی از تصاویر، مردم نواحی خاصی، بجای غارت، اقدام به جمع آوری بار و حفاظت از آن می‌کنند؟ راستی قانون در این زمینه چه می‌گوید؟
لطفا این نشانگان را جدی گرفته و برای حل ریشه‌ای آن، حساسیت نشان داده و به پیامد‌های احتمالی آن هوشیار باشید.

تعداد بازدید : 18

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری- شعار سال

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین