پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۷۳۰
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
بعد از اجرای چندباره طرح های غیرکارشناسانه و محکوم به شکستی همانند مسیر سبز(برای دوچرخه سواری) ، دوچرخه بی دود و .... ،این بار طرح اسکوتر برقی ، وارد بحث و بررسی محفل ها؟؟؟ شده است. آقای شهردار ، لطفا جلوی این چاچول بازی ها را بگیرید. این طرح ها ،منافع چه کسانی را تامین می کنند؟ چرا سازمانهای نظارتی و بازرسی در خصوص هزینه این طرح ها و عملکردشان ورود نکرده اند؟
شعار سال: سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تصمیم مدیران شهری برای حمایت از شرکت‌های خصوصی حمل و نقل پاک خبر داد.

یوسف حجت در مورد سرانجام فعالیت دوچرخه‌های اشتراکی (بیدود) در تهران که مدتی است متوقف شده گفت: ارائه یارانه به حمل و نقل عمومی یک امر پسندیده است به گونه‌ای که در حال حاضر شهرداری تهران ۱۰۰۰ میلیارد تومان یارانه مترو و اتوبوس ارائه می‌کند و دوچرخه نیز یک مد حمل و نقلی است که اگر یارانه به آن اختصاص نیابد نمی‌تواند موفق باشد.

وی با بیان اینکه با انحصار موافق نیستیم و از ورود هر شرکتی در حوزه حمل ونقل به خصوص حمل ونقل پاک حمایت می‌کنیم، افزود: شهرداری نمی‌خواهد وارد کار اجرایی دوچرخه و... شود و تصمیم گرفتیم که یارانه ندهیم؛ اما به شکل دیگری به این شرکت‌های خصوصی کمک خواهیم کرد، اما هنوز در مورد ساز و کار این کمک به جمع بندی نرسیده‌ایم.

حجت با اشاره به رایزنی شهرداری با شرکت‌های خصوصی دیگر در حوزه توسعه حمل و نقل پاک افزود: شهرداری تهران در نظر دارد حمایت عمومی از همه کسانی که وارد این عرصه می‌شوند، کند، اما شیوه آن هنوز نهایی نشده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه چندی پیش یک شرکت پیشنهاد راه اندازی اسکوتر برقی را داد و آماده رایزنی با همه شرکت‌ها هستیم در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر هزینه‌های بیدود ادامه داد: در سال ۹۴ برای خانه‌های دوچرخه هفت میلیارد تومان هزینه شد که خروجی هم نداشت، اما مکانیزمی همچون بیدود که نزدیک به ۳تا ۴هزار نفر با آن تردد می‌کند بسیار خوب است، اما انتظارمان این بود که قبل از توقف با ما مذاکره می‌کردند نه اینکه ما را غافلگیر کنند و به برند خود و شهرداری لطمه زدند.

وی افزود: شهرداری تهران از یک شرکت خصوصی حمایت نمی‌کند بلکه هر کاری کنیم برای همه کرده‌ایم.
 
 
بودجه طرح های چاچول بازی در شهرداری تهران از کجاست؟ این بار اسکوتر برقی
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین