پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۶۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
فرماندار زنجان گفت: خبر رسمی از مراجع قضایی این است که تاکنون فقط سه نفر یعنی شهردار ، نایب رئیس شورا و شهردار یکی از مناطق شهری بازداشت شده اند و دیگر بازداشتی جدیدی در این مورد نداشتیم.

شعارسال: رضا عسگری با اشاره به اینکه ما نیز منتظر تکمیل تحقیقات از سوی بازپرس پرونده و اعلام آن از سوی دستگاه قضایی هستیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه پرونده فعلا در مرحله تحقیق است، بهتر است از گمانه‌زنی در این باره پرهیز شود.

عسگری، با تأکید بر جلوگیری از دامن زدن به التهاب افکار عمومی توسط رسانه‌ها، گفت: طبق خبر رسمی از مراجع قضایی تاکنون فقط سه نفر در این زمینه بازداشت شده و بازداشتی جدیدی نداشتیم و فعلا پرونده نیز در مرحله تحقیق است

عسگری، با بیان اینکه هرگونه گمانه‌زنی بی‌مورد موجب ملتهب شدن فضای شهری می‌شود، یادآورشد: نتایج از طریق مراجع قضایی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرماندار زنجان، تأکید کرد: اگر تخلفی وجود داشته باشد برخورد لازم انجام خواهد شد و امیدواریم در این شرایط مجموعه مدیریت شهری و سازمان‌های تابعه با قوت کارهای خود را انجام دهند.

عسگری، همچنین با اشاره به اینکه در قانون مباحث مربوط به عزل و نصب شهرداران مشخص و تشریح شده است، تاکید کرد: این موضوع در چارچوب ضوابط و مقررات موضوع مدیریت خواهد شد که در شهرداری و سازمان‌های تابعه خللی در ارائه خدمات به شهروندان ایجاد نشود.

وی، با اشاره به اینکه در نامه دادستانی به شورای شهر نیز اعلام شده است که تدبیری اتخاذ شود که خللی در خدمت‌رسانی به مردم صورت نگیرد، تاکید کرد:اقدامات در چارچوب قانون انجام خواهد گرفت.

عسگری، با اشاره به اهمیت تعیین تکلیف مدیریت شهری از طریق شورای شهر  یادآورشد: طبق قانون هیج نهادی نمی‌تواند در این حوزه نظرات خود را به شورای شهر تحمیل کند.

فرماندار زنجان، در بخشی از سخنان خود، با اشاره به انتخاب سرپرست شهرداری،  تصریح کرد:  رایزنی‌ها در حال انجام است و در این راستا با مجموعه وزارت کشور شورای وتعاملاتی داشتند، تا به امروز هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این خصوص، گفت: از لحاظ قانونی اعضای شورای شهر عهده‌دار انتخاب سرپرست نیستند، چون زمانی می‌توان سرپرست انتخاب کرد که شهردار استیضاح شود، استعفا دهد و در رویه سوم که تعلیق است، قانون سکوت کرده است.

عباس راشاد، با بیان اینکه جانشین اختیارات سرپرست را خواهد داشت، تصریح کرد: جانشین کارهای شهردار را انجام خواهد داد.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان، در ارتباط با گزینه‌های جانشینی شهردار نیز خبرداد: رئیس شورا در حال استعلام سه یا چهار نفر اعلامی برای جانشینی است و در نهایت تکلیف جانشین تا شنبه مشخص خواهد شد.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 12دی1398  ، کدخبر: 854348: www.ilna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
واقعا باید ارج نهاد همچین خبری رو
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین