پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۷۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲
عباس کشاورز، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در سفری به شهرستان پارس آباد مغان، برای افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه در جمع مردم این شهرستان حضور یافت.یکی از جوانان عشایر پارس آباد در حاشیه سفر سرپرست جهاد کشاورزی به اردبیل، از بدقولی‌های استاندار در حل مشکلات عشایر با شرکت کشت و صنعت مغان گلایه کرد.


شعار سال:یکی از جوانان عشایر پارس آباد در حاشیه سفر سرپرست جهاد کشاورزی به اردبیل، از بدقولی‌های استاندار در حل مشکلات عشایر با شرکت کشت و صنعت مغان گلایه کرد.

عباس کشاورز، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در سفری به شهرستان پارس آباد مغان، برای افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه در جمع مردم این شهرستان حضور یافت.

در حاشیه این مراسم، یکی از جوانان عشایر پارس آباد به صورت مستقیم با سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به گفتگو پرداخت و مطالبه چندین ساله عشایر دشت مغان را مطرح کرد.

شرکت کشت و صنعت مغان، پیش از پیروزی انقلاب اسلامی با تصرف بخشی از اراضی کشاورزی منطقه دشت مغان شکل گرفت که در این میان، بخشی از اراضی که به این شرکت تعلق گرفت، مراتعی بود که عشایر این استان از آن‌ها برای چرای دام خود استفاده می‌کردند.

با گذشت چندین دهه از بروز تعارض بین عشایر و شرکت کشت و صنعت مغان، مشکل عشایر با این شرکت حل نشده است و هر ساله بر ابعاد آن افزوده می‌شود.

در ویدئوی زیر، این جوان پارس آبادی خطاب به سرپرست جهاد کشاورزی از بدقولی استاندار اردبیل در حل این مشکل می‌گوید.

تعداد بازدید : 118

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:11دی1398،کد خبر: ۸۱۶۶۴۷،snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
0
0
کشاورز تونست کاری کنه؟
ای داد که گله را پیش چه کسی بردید جوان !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
0
0
اگوی کشت و بازاریابی محصولات کشاورزی چی شد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین