پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۷۹۹
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
محمد جواد حق شناس؛ رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به نامگذاری یکی از خیابان های پایتخت به نام شهید قاسم سلیمانی گفت: در بحث نامگذاری دو شیوه وجود دارد یکی از طریق مطرح شدن در کمیسیون نامگذاری که به صورت عادی مسیر خود را طی می کند و راه دیگر موارد فوریت دار است که از طریق طرح دو فوریتی به صحن می آید و اعضا نظر می دهند و موضوع را مطرح می کنند.

شعارسال: محمد جواد حق شناس، در رابطه با ارائه فوریت این طرح اظهار کرد: بحث هایی مطرح شده است. چند پیشنهاد داریم و در جلسه هم اندیشی صبح فردا این پیشنهادات مورد بررسی قرار می گیرد تا بر آن اساس با توافقی که شکل خواهد گرفت این طرح در جلسه علنی فردا یکشنبه 14 دی ماه مطرح شود.

عضو شورای شهر تهران در رابطه با خیابان هایی که پیشنهاد شده است، بیان کرد: پیشنهادات متفاوتی طرح شده است. گذر جدید در دست احداثی نداریم که متناسب با نام ایشان باشد و شاید مناسب بود جایی به نام این سردار شهید اختصاص پیدا کند که قبلا نامگذاری نشده باشد ولی فعلا این فضا وجود ندارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: اهالی رسانه تماس هایی داشتند و پیشنهاداتی دادند. آنان پیشنهاد زیر گذر استاد معین یا مواردی از این دست را مطرح کردند که فکر نمی کنم مناسب این نام باشد.

حق شناس در پایان گفت: طی پیشنهادات انجام شده به نام گذاری بزرگراه فتح، به نام شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی رسیدیم که به نظر می رسد این بزرگراه امکان تغییر نام داشته باشد تا در خور نام ایشان باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 14 دی 1398، کدخبر: 945528، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین