پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۵۳۰
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
محمد علیخانی با اشاره به اجرای طرح پایلوت پارک حاشیه‌ای در منطقه دو شهرداری تهران از شکست این طرح و عدم اجرای درست مصوبه شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

شعارسال: محمد علیخانی، رئیس کمیسیون فرهنگی  اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، در رابطه با اجرای پایلوت پارک حاشیه‌ای در منطقه دو گفت: کارشناسان ما گزارشاتی ارائه داده‌اند و عنوان کردند که وضعیت بد بوده و این طرح بد اجرا شده است.

او افزود: متاسفانه قراردادها هم بد بسته شد. در آن زمان از معاونت حمل و نقل خواستیم فراخوانی که می‌دهند مشورتی با کمیسیون عمران و حمل و نقل داشته باشند که متاسفانه مشورتی نکردند و فراخوان و شرایطی که گذاشتند اشکالاتی دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با درآمد حاصل از پارک حاشیه‌ای در منطقه دو گفت: در حال حاضر درآمدی حاصل نشده و طرف قرارداد بخش خصوصی است که او هم وانمود می‌کند زیان دیده است.

علیخانی تصریح کرد: کارشناسان معتقدند این طرح در اجرا اشکال دارد و ادعای بخش خصوصی درست نیست یعنی بخش خصوصی وانمود کرده زیان دیده و اتفاقی مانند بیدود رخ داده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی  اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از نحوه قرارداد پارک حاشیه اظهار کرد: وقتی از قبل با کسی می‌بندند و پس از آن فراخوانی می‌دهید به طوری که فرد خاصی برنده شود نتیجه‌اش همین می‌شود و این امر از اشکالاتی است که وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از سامانه شفافیت گفت: دوستانی که می‌گویند شفافیت، نمی‌دانم چرا روی معاونت حمل و نقل حساس نبودند که این موارد شفاف شود.

علیخانی در پاسخ به این سوال که اجرای پایلوت پارک حاشیه‌ای در تهران منجر به انحصار آن در تمام پایتخت خواهد شد یا نه؟ افزود: یکی از اشکالات همین است. وقتی نرم‌افزاری را می‌سازید و منطقه را دست بخش خصوصی می‌دهید سایر مناطق هم به همان شرکت باید مراجعه کنند. گرچه می‌گفتند فناوری اطلاعات یک نرم افزار تهیه می‌کند اما عملا این اتفاق نیفتاده و برآورد کمیسیون این است که طرح پایلوت پارک حاشیه‌ای ناموفق بوده چراکه مصوبه شورا و آخرین روش هوشمند روز را نمی‌بینیم و کاری که انجام شده با مصوبه شورا مغایر است.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 18دی1398  ، کدخبر: 947082: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین