پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۸۵۸
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
محمد رحیم شهریاری اظهار کرد: از صبح امروز تا دوشنبه با اعلام شرایط نامساعد جوی ۵۲ تیم امدادی به تعداد ۲۰۸ نفر در ۲۶ پایگاه ثابت و موقت، پایگاه امداد هوایی، شعب هلال احمر و تیم‌های واکنش سریع و آنست (سگ‌های زنده یاب) در آماده باش کامل به سر می‌برند.

شعار سال: وی با بیان اینکه تعداد ۵۲ دستگاه خودروی آمبولانس و نجات برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان در پایگاه‌های امداد و نجات استان مستقر است، افزود: ۴۰ دستگاه خودروی امدادی نیز به عنوان پشتیبان آماده بکارگیری است.

شهریاری با اشاره به احتمال وقوع سیل، یخبندان و برف و کولاک اظهار کرد: برای آمادگی و هماهنگی بیشتر عصر امروز کارگروه امداد ونجات با حضور دستگاه‌های عضو در محل جمعیت هلال احمر استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به سیلابی شدن مسیل‌ها مردم در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها قرار نگیرند و از سفرهای غیر ضرور بپرهیزند.

شهریاری افزود: رانندگان با توجه به کاهش دید و لغزندگی سطح جاده ضمن همراه داشتن وسیله ایمنی و تجهیزات زمستانی از داشتن زنجیر چرخ و سوخت کافی بخصوص در نقاط کوهستانی اطمینان حاصل کنند.

وی با بیان اینکه مرکز ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی است، گفت: هم‌میهنان در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با این مرکز تماس گرفته و یا به نزدیک ترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبربان، تاریخ 20 دی 98، کد مطلب: 26454926: www.khabarban.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین