پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۱۷۴
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
با حکم استاندار لرستان علیرضا بیرانوند به عنوان سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات لرستان منصوب شد.

شعارسال: بیرانوند پیش از این معاونت این دفتر را بر عهده داشت که پس از انتصاب ماشااله نعمتی مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به عنوان فرماندار کوهدشت طی حدود ۲ ماه به صورت غیررسمی سرپرستی این اداره را بر عهده داشت.

گفتنی است علیرضا بیرانوند کارشناس ارشد علوم سیاسی و دانشجوی دکترای اندیشه های سیاسی  است.

وی سوابقی همچون کارشناس سیاسی و انتظامی بخشداری لالی خوزستان ،کارشناس مسئوول امور سیاسی و امنیتی فرمانداری  و بخشدار شهرستان لالی خوزستان ،بخشدار مرکزی الیگودرز، سرپرست معاونت فرمانداری پلدختر، معاون مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان را در کارنامه خود دارد.

در این دوره از انتخابات  ۴۰۸ داوطلب در هفت حوزه انتخابیه لرستان ثبت نام کردند که ۱۴ نفر آنها قبل از اعلام نظر هیات های اجرایی و اعلام صلاحیت ها استعفا دادند.

تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده در هیات‌های اجرایی ۳۶۸ نفر و تعداد داوطلبان رد صلاحیت شده  ۲۶ نفر است و پس از اعلام نظر هیات‌های اجرایی ۶ نفر دیگر نیز انصراف دادند.

لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد و  یکهزار و ۴۹۵ شعبه، آرا مردم استان را در انتخابات دوم اسفندماه جمع آوری می کنند.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 22دی1398  ، کدخبر: 83630578: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین