پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۵۸۴
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴
استاندار همدان گفت: لازمه توسعه فرهنگی این استان داشتن نگاهی فرابخشی به مقوله فرهنگ است و برگزاری نمایشگاه کتاب تحقق این امر را شتاب می‌بخشد.

شعارسال: سید سعید شاهرخی شامگاه یکشنبه در بازدید از نمایشگاه سراسری کتاب همدان با اشاره به چند سال وقفه‌ای که در برگزاری نمایشگاه کتاب ایجاد شد اظهار امیدواری کرد: در سال‌های آینده نیز این رویداد مهم با جدیت و برنامه‌ریزی دقیق‌تر برگزار شود.

وی با بیان اینکه ایجاد نمایشگاه سراسری کتاب در همدان، فرصتی است تا آثار اهل علم و دانش به راحتی در دسترس همگان قرار گیرد خاطرنشان کرد: این رویداد به عنوان کانون علمی ظرفیت تامین نیاز یک‌ساله‌ جامعه فرهنگی را دارد.

استاندار همدان گفت: با وجود توسعه ابزارها و برنامه‌های جدید و دیجیتال، همچنان کتاب، توانسته جایگاه ارزشمند خود را حفظ کند و اندوخته‌های علمی نویسندگان را در اختیار دیگران قرار می‌دهد.

شاهرخی از غرفه های گوناگون دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب دیدن و با ناشران گفت و گو کرد و در جریان روند عرضه و فروش کتابها و میزان استقبال مردم قرار گرفت.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 23دی1398  ، کدخبر: 949764: www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین